Dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef Sugar het volgende:
Ik vind Maneki ook wel leuk.
Merlina is ook wel leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef Pruk het volgende:
Ik zou dan voor Melina gaan, de Italiaanse versie
En dan gewoon zo uitspreken als het er staat.
Een leuke oud-Nederlandse Aap-Noot-Mies-Zus-Jet naam, toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik zag gisteren bij de buurtsuper een geboortekaartje hangen. 1 van de medewerksters was bevallen...
Kindje heet KeetOver fonetisch gesproken....
romy is leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
Deze namen had ik tot nu toe.
Demi en..
Meisje
Dani
Lynn
Tess
Luna/Lune
Jill
Romy
Dana
Jongen.
Timo
Sam/Sem
Mick
Dion
Milo
Nick
Finn
Levo
Liam
Mika.
Nadeel is dus dat ik de populaire namen over het algemeen leuk vind maar ja, wil ook weer niet dat er dadelijk 6 met dezelfde naam in de klas zitten.
Demi had ik ook al langer in mijn hoofd en is ook best populair geworden, soms baal ik daar wel eens van.
En het moet uiteraard bij Demi passen.
eigenlijk vallen Lynn, Dana en Mika al af maar ja, vind het echt leuke namen.
Dat is waar, nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef Pruk het volgende:
Demi en Dani zou ik niet doen. Geeft zo'n Tim en Tom gevoel.
Dan maak je er nog maar eentje die zich met die van mij kan verlovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Dean is al met Dana verloofd"D&D" net als (schoon)mama's cupmaat..
En toch moet je je daar ook weer niet op blind staren. ik heb zelf een voornaam die niet veel voorkomt, en heb bij een naamgenoot in de klas gezeten. Mijn zus' naam is veel gangbaarder en die heeft nooit bij een naamgenoot in de klas gezeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
maar ja, wil ook weer niet dat er dadelijk 6 met dezelfde naam in de klas zitten.
Nee ok, kan hooguit een beetje verwarrend zijn, ik heb bij 3 Kelly's in de klas gezeten en vond het ook geen ramp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
En toch moet je je daar ook weer niet op blind staren. ik heb zelf een voornaam die niet veel voorkomt, en heb bij een naamgenoot in de klas gezeten. Mijn zus' naam is veel gangbaarder en die heeft nooit bij een naamgenoot in de klas gezeten.
En stel hij/zij komt wel bij een naamgenoot in de klas. Is dat echt zo erg?
Mila is een mooie en lieve naam!! Past zeker goed bij Demi!quote:
Toevoeging:quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:31 schreef Noli. het volgende:
Voor Maneki en ET:
* Maarten
* Joost
* Sjors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |