ik vind ballerina`s best mooi staan bij vrouwenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die ballerinas zijn ook vreselijk, je loopt toch niet in een balletschool rond. Wat is er mis met normale schoenen?
En alsof een Croc ineens beter wordt als je er een bloemetje of een vlinder opplakt. Dan loop je alleen maar nog meer voor lul in mijn ogen.
Ik heb dan ook weinig verstand van vrouwen denk ik. Sommige vrouwen staan ze best leuk, maar het merendeel valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vind ballerina`s best mooi staan bij vrouwen![]()
KLopt ze moeten wel staan en poezeligequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weinig verstand van vrouwen denk ik. Sommige vrouwen staan ze best leuk, maar het merendeel valt me zwaar tegen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
KLopt ze moeten wel staan en poezeligevoetjes hebben anders kun je beter laarzen aan doen
Je hebt me overtuigd. Waar koop ik ze?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef SwiffMeister het volgende:
Die krengen moeten volgens mij ontzettend goed lopen, want er lopen hele volksstammen hele dagen op rond bij ons in de Efteling. En iedereen weet dat als je dan geen fijne schoenen aan doet, je savonds een klote humeur hebt.
En waar leef jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die dingen in Nederland pas 1x in het wild gezien. Gelukkig..
Ik zag het weekend zwarte, en ik moet zeggen, die 'gingen' nog wel... verder vind ik het kinderschoenen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef DarkElf het volgende:
af-grij-se-lijk
dat mensen daarop lopenook al 'lopen ze nog zóó lekker" ...
Ik vind het net Playmobil schoentjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |