Nee, dit soort mensen zijn juist modieus! En daarom is mode het achterlijkste wat er is......quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
Goed topic. Ik zie er steeds meer mensen mee lopen, als het waar een hype.. Die dingen zijn zó ontzettend lelijk dat ik zin heb om voor elk a-modieus type met die schoenen stil te gaan staan en ze uit te gaan lachen. Lang en hard.
Tja, volgens mij kan dan zelfs een vuilniszak bestempeld worden met "modieus".quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen zijn juist modieus! En daarom is mode het achterlijkste wat er is......
Uggs etc.. te lelijk voor woorden, maar "in de mode" dus men koopt het.
Wat moeten die fashion-nicht-designers toch buikpijn hebben van het lachen! : Ze doen het nog aan ook!!!!!.
Amen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:37 schreef BoNi het volgende:
Het is wachten op de eerste 'ze zitten onwijs lekker' reactie......
Verschrikkelijk lelijk en onbegrijpelijk dat volwassen mensen met deze gedrochten aan hun voeten durven te lopen.
idd zijn net van die dingen die kleine kinderen aandoen in het zwembadquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
Goed topic. Ik zie er steeds meer mensen mee lopen, als het waar een hype.. Die dingen zijn zó ontzettend lelijk dat ik zin heb om voor elk a-modieus type met die schoenen stil te gaan staan en ze uit te gaan lachen. Lang en hard.
hmm ik heb er pas 1 gespot een vrouw van 30+quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef reospeedwagon het volgende:
Toen ik van de week in Tilburg was liepen er keiveel mensen mee rond
Dat valt nog wel mee als je mijn foto straks zietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm ik heb er pas 1 gespot een vrouw van 30+
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |