Wat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb het idee dat Medunjanin wat handelingssnelheid tekort komt.
Jawel beetje balen van Sneijder maarja.quote:
Ik wilde net hetzelfde typen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Madine het volgende:
Als 'ie cheap is heb ik er geen problemen mee als ze de gok wagen met Medunjanin. Maar laat het bij God niet zo zijn dat hij voor de basis gehaald wordt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:
Medunjanin als tweede naam is ok,
die gast heeft een (trap)techniek waar je U tegen zegt,
dat hij bij Sparta zo tegenviel komt door het feit dat hij niemand achter zich had zoals Sneijder dat bij Ajax met Gabri en Davids wel heeft. Tevens was hij ongeveer 3 keer zo goed dan de voltallige Sparta-selectie, waardoor niemand hem begreep. Het is een wereldtalent, die het bij Ajax denk ver kan schoppen
Dat komt misschien zo over omdat het zo'n lui en egoïstisch kreng is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb het idee dat Medunjanin wat handelingssnelheid tekort komt.
hoe weet jij dat nou, heb je hem weleens een volledige wedstrijd zien spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat?
Die gast is qua handelingssnelheid volgens mij nog minder dan Maduro![]()
Oh Medunjanin, oh hij kost maar 2 miljoen, komop we doen het, scheelt ons weer veel geld, kunnen we weer bobo feestjes gaan houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die tweederangs bagger man. Er gaat een topspeler weg en je gaat het opvullen met een aantal verstandelijk gehandicapten.
ja we kunnen ook wel gaan dromen over Riquelme, Motta en Seedorfquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die tweederangs bagger man. Er gaat een topspeler weg en je gaat het opvullen met een aantal verstandelijk gehandicapten.
Oké, maar dan alleen als waterdrager.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als er verder nog een linksbuiten, tien en linksback (die ook centraal kan spelen) komt, mag Haris Medunjanin voor weinig geld best komen, al is het alleen maar om een beetje onrust te maken bij de DSB.
Ja en jij denkt dat AZ hem zomaar voor een fooi naar ons laat komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als er verder nog een linksbuiten, tien en linksback (die ook centraal kan spelen) komt, mag Haris Medunjanin voor weinig geld best komen, al is het alleen maar om een beetje onrust te maken bij de DSB.
Ik denk dat één van die drie best wil, en ook wel haalbaar is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja we kunnen ook wel gaan dromen over Riquelme, Motta en Seedorf
net of die naar Ajax willen
Motta moet wel kunnen vanwege Gabri en Ten Cate, kan wel is doorslag geven aan zo'n gastquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat één van die drie best wil, en ook wel haalbaar is.
Of om Roger op te volgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oké, maar dan alleen als waterdrager.
quote:Florian Meyer zal de heenwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tussen Ajax en Slavia Praag, woensdag, in goede banen moeten leiden. De Duitser zal in de Amsterdam ArenA geassisteerd worden door zijn landgenoten Kai Voss en Thorsten Schiffner.
De wedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zal woensdag om 20.30 beginnen. Als vierde official zal Meyer's landgenoot Markus Schmidt optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |