En met je kont naar achter, billen gespreid houdend met je handen, laat je eventuele aambeien zien.quote:
dat heb ik dan weer niet gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En met je kont naar achter, billen gespreid houdend met je handen, laat je eventuele aambeien zien.
Vreemd gevoel zo'n gast achter je die naar je sterretje zit te koekeloeren.
Als piloot?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Lightning_NL het volgende:
@Skorpija, ik heb de selectie ook doorlopen en zit al zo'n 2 jaar bij de KLu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een geruststelling iig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef nerd4sale het volgende:
Ik heb zelf een huisstofmijt-allergie, en dat was geen probleem.
Daar maak ik me midner druk omquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Sant het volgende:
Maargoed: ik mag aannemen dat je sowieso over een fatsoenlijke lichamelijke gesteldheid beschikt alvorens je het in je hoofd haalt t leger in te gaan?
Succes anyway!
Wat vlieg je daar dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep
Man man, wat een vreemde toestand was dat. Voor mij dan he?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef nerd4sale het volgende:
[..]Haha, this is Fok! mennn, iedere joker die bij de luchtmacht werkt kan zo'n foto gemaakt hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh, tof hoor Lightning_NL, kan niet zeggen dat ik niet een heel klein beetje jaloezie voel![]()
Bij mij hebben ze ook nooit aambeien gekeken, hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Man man, wat een vreemde toestand was dat. Voor mij dan he?
Verdorie, ik voel me gebruikt nu. Zou m'n achterste dan als lustobject zijn gebruikt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook nooit aambeien gekeken, hoor.![]()
Niet bij de 'gewone' keuring voor de dienstplicht, niet bij de officierskeuring (was sowieso geen lichamelijke keuring), en later ook niet bij de vliegmedische keuring.
Jaja,quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn voorkeur was F16. Heb de Chinook gekregen, dat heb je helaas totaal niet in de hand. Nu nog steeds inderdaad zo: Apache, Chinook en Cougar gaan naar Alabama, F16 gaat naar Texas, daarna Ohio.
Ik moet nu gaan, effe een examentje inkoppen.
Vervelend èh, als je zelf niks gepresteerd hebt in het leven?quote:
Waarschijnlijk is het voor de marine wel belangrijk dat je geen aambeien hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Verdorie, ik voel me gebruikt nu. Zou m'n achterste dan als lustobject zijn gebruikt?
Volgens mij zit het grootste deel van het marine-personeel op de wal. Zeker tegenwoordig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het voor de marine wel belangrijk dat je geen aambeien hebt.
Als je weer eens een half jaar achter elkaar met allemaal mannen op zee zit...![]()
Als je het vervelend vindt, waarom doe je er dan niks aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Vervelend èh, als je zelf niks gepresteerd hebt in het leven?
Tip 1: wees eerlijk, ze komen er toch wel achter. Als je afvalt, doe dat dan zo snel mogelijkquote:of is het het best hier niks over te zeggen...
Whehehe, ook dat jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb zelf ook gewacht tot ik wat ouder was (20) en ik eindelijk m'n VWO papieren hadIk heb het nooit zo op studeren gehad. Er zijn zat jonge gasten tussen, maar ik denk dat vooral levenservaring je kan helpen, en ik denk dat je beter tegen stress kan als je wat ouder bent. Maar wat natuurlijk veel belangrijker is, is dat je straks niet met je kont in de USA zit terwijl je nog geen 21 bent, want dat zuigt zwaar.
Waar je trouwens ook rekening mee moet houden is dat je MILITAIR vlieger wordt. Je bent in eerste plaats militair, dan pas vlieger. Veel mensen houden daar geen rekening mee en vallen snel af op de KMA, ook al hebben ze heel de selectie doorlopen.
Toen ik naar de keuring ging in 2005 toen moest ik via een formulier aangeven waar ik allergisch voor was. Dat is dus voor katten. Ik moest toen eerst na het CMH in Utrecht voor een allergie test. Eenmaal klaar daarmee was ik alsnog door.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:30 schreef Handschoen het volgende:
Ik ga binnenkort waarschijnlijk de molen in om gekeurd te worden voor vlieger bij de luchtmacht en ik denk ik gooi alvast een paar vraagjes hiero:
1) Ik gebruik op dit moment af en toe medicijnen tegen een stofallergie. Is dit een probleem? of is het het best hier niks over te zeggen...![]()
2) Ik ben toch wel benieuwd naar de zwaarte van de het gedeelte m.b.t. conditie. Kan iemand hier iets over vertellen?
Tja, ik denk er hetzelfde over... maar als blijkt dat ik er geen zak van bak met die testen houdt het toch echt op... En dat terwijl ik wellicht gemotiveerder ben als andere mensen omdat ik de andere kant van werken al gezien heb...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja ik vond het ook redelijk zenuwslopend telkens weer, omdat ik het echt zo ontzettend graag wilde, dat ik gek zou worden als ik af zou vallen tijdens de selectie. Voor mij is het gewoon een droom die ik koste wat het kost waar zou moeten maken.
Dat is een beetje de instelling die je moet hebben om een goede kans te maken. Vergeet niet dat op de eerste dag echt vanalles op die job afkomt he, in het begin wordt er dus enorm gefilterd.
Jeps, daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja maar het gaat hier om de vliegerkeuring he, daar worden veel meer eisen aan je gesteld.
Weet ik maar het enige wat ik je kan meegeven is mijn eigen landmacht keuring ervaringquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Jeps, daar ben ik ook bang voor(voor die tests dan
)
matigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef Catch_me het volgende:
Ik ga binnenkort weer bellen om een nieuwe afspraak te maken voor PO-1, 1 dag voordat ik m'n uitnodiging kreeg brak ik m'n rechterhand.
En daarom zitten jullie maar op FOK.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja maar het gaat hier om de vliegerkeuring he, daar worden veel meer eisen aan je gesteld.
True, true, maar ergens vind ik het ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Niet te geloven dat schijnbaar tegenwoordig maar zo weinig mensen willen vliegen bij de KLu. Erg jammer.
hehe... ik vermoede dat zo een opmerking eens zou langskomen. Maar jongens nu jullie toch zo druk zijn met het noemen van allerlei afkortingen zoals P-... e.d.. Wat is dat? En vertel eens iets meer over wat je gaat doen,hoe het ervoor staat en wat je nog moet doen. Foto's (we hebben allemaal een mobiel met camera he) zijn van harte welkom om het te onderbouwen. Ben je ook gelijk van diegenen af die jullie relaas in twijfel trekt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:55 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En daarom zitten jullie maar op FOK.![]()
Ik geloof geen reet van jullie verhalen![]()
Volgens mij zijn jullie niet eens in dienst geweest.![]()
Een paar kutpubers met een natte droom, dat zijn jullie.![]()
tijd.
Had die site al doorgespit jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef Catch_me het volgende:
Op deze site staat het hele traject duidelijk uitgelegd inc afkortingen![]()
Ik kan me voorstellen dat het niet bevordelijk is om in de selectiefase met je gsm foto's te gaan lopen maken, vooral niet als je een militaire loopbaan ambieert.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef iruub het volgende:
[..]
Foto's (we hebben allemaal een mobiel met camera he) zijn van harte welkom om het te onderbouwen. Ben je ook gelijk van diegenen af die jullie relaas in twijfel trekt.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Lightning_NL het volgende:
ik heb ook geen behoefte om mijn gelijk te bewijzen middels foto's,
Doen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Catch_me het volgende:
Ben toch best zenuwachtig voor morgenik zal jullie iig laten weten hoe het is gegaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:15 schreef Catch_me het volgende:
Niet door voor PO-1, gezakt op de instrumenten interpretatie test. De andere 3 testen had ik wel allemaal goed gemaakt, jammer
Zonde man... Maar ja, nu kan je iig zeggen dat je het geprobeerd hebt ipv dat je over 20 jaar terug kijkt en denkt: "Had ik het nou paar tóch geprobeerd..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun...
quote:(ik ben een kennis van deze user)
Gegroet , ik heb een vraag betreffende opleidingen maar nu eerst de situatie :
Ik zit in een traject voor mijn PPL, hier voor heb ik al mijn medisch certificaat op zak( FAA third class). Nu was ik ook geschikt voor een first class, maar aangezien dat voor commercieel civiel vliegen is heb ik die (nog) niet.
Enfin, ik ben druk bezig hier mee en ga over een tijdje mijn praktijk in Florida doen, maar nu is mijn vraag;
Is het een goed idee om militair te gaan vliegen of juist civiel?
En voor militair vliegen, zou dit dan juist handig zijn of juist niet (ik denk van wel ). Want ik maak over 1 jaar mijn school af (vwo) en ik ben hartstikke benieuwd naar jullie ervaringen/ advies !
quote:vliegbrevetten voor verschillende types vluchten die je daarmee kan / mag vliegen.
ontopic; ik denk dat je gewoon de keuze moet maken wat je later graag zou doen van vliegen, want buiten het feit dat je bij beiden met een toestel in de lucht zit, er zowat niets meer hetzelfde is. Bij lijnvluchten zit je met een verre mate van automatisatie waardoor je dus minder direct vliegt met het toestel, die dingen reageren ook véél slomer dan een militair toestel (tenzij je militair transport bedoelt, maar ik vermoed van niet). Bij militaire vluchten heb je een veel directer "contact" met je toestel.
Als lijnvluchten wat variatie bieden (bestemmingen) dan lijkt me dat heel gaaf, maar jachtvlieger lijkt me zo hoog gegrepenquote:Naar wat ik weet van iemand die lijnvluchten vliegt is dat écht niet altijd dezelfde vlucht hoor, die gasten vliegen de halve wereld rond, maar om nu te zeggen dat je veel van de wereld ziet... Uiteraard heb je soms dat je daar een dag moet blijven ofzo, maar het lijkt me ook niet zo dat je die dag echt vakantie hebt, als je het hebt over van die lange vluchten kan ik me voorstellen dat je na afloop best wel vermoeid bent en wat slaap kan gebruiken.
Wat je ook als nadeel aan lijnvluchten kan zien is dat als je later een vrouw en kindjes hebt, dat je wel héél vaak van huis weg bent en ze dus weinig zal zien.
Dus jij flapt me nog wel eens wakker 'sochtends!?! Als er weer zo'n ding over komt bulderen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn voorkeur was F16. Heb de Chinook gekregen.
Zoveel lawaai maken die dingen niet hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus jij flapt me nog wel eens wakker 'sochtends!?! Als er weer zo'n ding over komt bulderen!![]()
(omg. Soesterberg)
Komen ze daar ook laag ocervliegen? Hier trillen de ramen nog wel eens in de kozijnen zegmaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef Linden het volgende:
[..]
Zoveel lawaai maken die dingen niet hoor.
Woonplaats: Enterprise, Alabama, USA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |