In het westen noemen wij dat een negerquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En hij heeft een donkere huidskleur![]()
FormerlyKnownAs +1quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ainsley harriott
Hier ook maar wou het beleefd houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het westen noemen wij dat een neger![]()
ik koop echt andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wat betekent IKEA?
Ja, het is een afkorting van de oprichters naam en zijn woonplaats, maar wat het precies betekent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wat betekent IKEA?
RB+1quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Ingvar Kamprad en dan de naam van de plaats waar hij vandaan komt en de naam van de boerderij waar hij als kind woonde.
quote:Train roll on, on down the line,
Won't you please take me far away?
Now I feel the wind blow outside my door,
Means I'm leaving my woman behind.
géén titel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
lynyrd skynyrd
ok dan zijn we compleet. Aan LS moet ik altijd denken bij de afkorting van IKEA. FKA +1quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oh sorry....niet gezien
tuesdays gone
Niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:09 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en niemand hier gaat dit raden...
Ik heb t opgezocht want wist het niet... Whahaha, plaats je ook even een leuke foto bij het goede antwoord?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
OK, Sarah Mc Lachlan heeft al deze vrouwen samen op tour gehad tijdens Lilith Fair......
Wie speelt Edna Turnblad in de nieuwe versie van Hairspray
YtM +1quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
john travolta
Jeejquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
YtM +1
spaanse griep dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
neen vogelgriep is H5N1
de ziekte die is ziek is gelukkig al heel wat jaartjes weg
quote:
quote:H1N1 is de aanduiding van een bepaald type influenzavirus, influenza A. H1N1 heeft verschillende subtypes, inclusief het type dat de Spaanse griep veroorzaakte rond 1918 en werelwijd miljoenen slachtoffers maakte. Dit type is inmiddels in het wild uitgestorven.
Van oorsprong is het virus een vogelgriepvirus. Daarnaast zijn er een aantal varianten die een mildere griep bij mensen veroorzaken. Virussen van dit type zijn ook verantwoordelijk voor uitbreken van de varkensgriep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |