Leuke speler, 1,8 miljoen is wel veel geld..quote:
boeie ik had nog maar 1 spitsquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:32 schreef Yankee_One het volgende:
veel te veel
Dat is mn broertjequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad, beetje lame om de oude ratings aan te houden, alleen om hogere ratings te halen.
Wat is je teamid?
Vuil hoerenspel 4-0 achter en bonoboo durft niet eens te counteren.kuthoerentyfuskk wie wil me kutbaggerteringtyfusjodenkkteamquote:
U bent de zwakste schakel. Tot ziensquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Vuil hoerenspel 4-0 achter en bonoboo durft niet eens te counteren.kuthoerentyfuskk wie wil me kutbaggerteringtyfusjodenkkteam
en je moeder is een........quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
U bent de zwakste schakel. Tot ziens![]()
Waarom counteren als het niet nodig isquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Vuil hoerenspel 4-0 achter en bonoboo durft niet eens te counteren.kuthoerentyfuskk wie wil me kutbaggerteringtyfusjodenkkteam
omdat de ME kuthoerengedrag vertoontquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waarom counteren als het niet nodig is
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Hele lieve vrouw, die kinderen heeft die wel tegen hun verlies kunnen![]()
Zijn stats:quote:Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 171
De tegenstander heeft 2 +1 blessures door mij gekregen en een rode kaart.quote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 126
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
Men is weer lekker aan het foetren op de ME
Ik speel in de 8e divisie (mijn divisie staat 20e van de 2048 VIIIdivisiesquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef Anno20 het volgende:
mooie stats
heb zelf 9-0 gewonnen (wel van een botteam moet ik zeggen)
welke reeks speel jij hovenier?
quote:Na een dieptepass vanaf links kwam Gonzalo Daniel Hernández in de 81e minuut helemaal vrij in het strafschopgebied. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie kon hij het niet afmaken.
quote:Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 06-09-2007
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 3 930
Loon: 1 764 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Lekker JDquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef -J-D- het volgende:
1-0 Hamid Ryan (81)
1-1 Manfred Rindsfüser (87)
1-2 Sebastián Pardo (88)
1-3 Ignacio Suárez (90)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genieten![]()
![]()
concentratie is iets anders dan ervaring... en hij is natuurlijk ook fenomenaal in scorenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel in de 8e divisie (mijn divisie staat 20e van de 2048 VIIIdivisies). Ben vorig seizoen gedegradeerd uit de 7e divisie die ook wel hoog stond in de ranglijst. Ik moet nu wel kunnen degraderen, volgende week speel ik tegen de nummer 7 en daarna 2x tegen de nummer 1, dus eerst PICcen en daarna MOTSen, en dan weer PICcen
[..]Hoe komt dit?
De speler:
[..]
niet zeker, maar het kan ook gewoon een standaardzinnetje zijn voor het missen van een kansquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook niet over ervaring
Dus je weet niet waarom hij concentratieproblemen heeft
quote:Eigendom van: Dynamo Delft
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Laatste verbouwing: 03-02-2005
Totale capaciteit: 21000
Staanplaatsen: 13020
Gewone zitplaatsen: 5250
Overdekte zitplaatsen: 2100
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 630
Dit was de wedstrijd van vandaag tegen de nummer 1 in zijn stadion. De komende 2 weken speel ik tegen de huidge nummer 1 dus dan krijg ik wss een volle bak als ik een stadion van 31k heb.quote:Onder een dreigende hemel zaten er 29675 voetbalfans in Mr. Eek Arena, maar gelukkig kwam er geen regen.
En die vallen alle 12 binnen die tijdsperiode?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn stadion moet uibreiden:
[..]
[afbeelding]
Maar dat van die 6 wedstrijden klopt helemaal niet, als ik handmatig tel, tel ik er 12
Ik speel nu in de 8e divisie, mss promoveer ik maar dat is nog niet zeker.
[..]
Dit was de wedstrijd van vandaag tegen de nummer 1 in zijn stadion. De komende 2 weken speel ik tegen de huidge nummer 1 dus dan krijg ik wss een volle bak als ik een stadion van 31k heb.
Welke tijdsperiode? Ik heb gewoon de data geselecteerd van het begin en het einde van de vorige divisie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En die vallen alle 12 binnen die tijdsperiode?
Mooi dat LL tof wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef rompompom het volgende:
Zo, terug van Lowlands. Dat was tof!!
Heb 0-0 gespeeld in de comp, voor de tweede keer dit seizoen.. Nu ben ik aanvoerder van de vijf degradatiekandidaten in mijn poule; vijf uit vijf op de vierde plek en doelsaldo 7-7. De nummer laatst heeft twee punten, dus het wordt erg spannend of ik er in blijf. Volgende week thuis tegen de nummer twee, kansloze PIC-wedstrijd. Hopelijk kan ik met de opbrengsten die ik daarvan krijg een leuke versterking aanschaffen. Een briljant verdediger of spits; dat weet ik nog niet helemaal.
DeHovenier, hoe groot is je fanclub? Want daar hangt het wat betreft stadioncapaciteit voor een groot deel van af. Als het goed gaat (zoals nu bij jou), moet je rekenen op ongeveer 20-25x de grootte van je fanclub bij thuiswedstrijden.
Ik weet niet wat zij als goede vooruitzichten beschouwen. Je kan nooit verder dan één seizoen vooruit kijken, me dunkt. Dus, al zou je het geld hebben, uitbreiden naar 38k is volslagen krankzinnig, volgens mij. Die 31k waar je het zelf over hebt, lijkt me zelfs al teveel voor nu. Ik heb zelf een stadion van 31k en ik zit in de VI met een fanclub van 1900. Ik sta dus vierde, m'n supporters zijn tevreden en het zit niet vol. Die vaste lasten bij het bouwen zijn tegenwoordig ook maar 10k, dus het doet minder pijn om in kleinere stappen uit te breiden ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi dat LL tof was
M'n fanclub bestaat uit 1287 leden. Dus dat keer 22 = 28314. M'n stadion kan 21k man herbergen. Ik heb helaas nog 400k euro over, en als ik ga uitbreiden naar 31k kost dan ong. 600k. dacht ik. Kan ik wel
hebben, over een paar werken krijg ik een volle bak thuis tegen de nummer 1.
Ik heb ff de HT-xray ArenaSize gebruikt:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |