Zoals je broertje zekerquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
inmiddels de witte geit.
tevens is uitgaan n ijsselstein niet meer leuk.. helemaal vol met 14 jarige meisjes en 15 jarige playertjes
die gaat niet uit. en dies 16quote:
jeuhj! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Super en zwanger ondetussen, waardoor ik weet dat Troel in OUD rondhupst
Club ONZquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de witte geit heet ook al weer anders
Niet op vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
Club ONZ
blijkt wel aardig te lopen
zoquote:
Ik ben er geboren maar ben er nooit meer geweest sinds m'n geboorte...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ik woon weer (for the time being) in IJsselstein!
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Andere mensen die toevallig 's avonds ook af en toe een lichtflits zien? Het lijkt van het westen van Zenderpark vandaan te komen, maar ik weet het niet zeker. Een vriend van mij ziet het ook. Gebeurd 's avonds meerdere keren (niet vlak achter elkaar). Iemand enig idee wat het kan zijn?
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Het valt me nu al een paar dagen op en het gebeurd elke avond. En er gaat geen geluid mee gepaard, dus volgens mij is het ook geen vuurwerk.quote:
misschien iets met de zendmast te maken?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Het valt me nu al een paar dagen op en het gebeurd elke avond. En er gaat geen geluid mee gepaard, dus volgens mij is het ook geen vuurwerk.
Mja.... toen ik 15 was ging ik ook voor het eerst naar het Praethuys, dus veel is er niet veranderd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef liiszle het volgende:
tevens is uitgaan n ijsselstein niet meer leuk.. helemaal vol met 14 jarige meisjes en 15 jarige playertjes
Die staat aan het oosten van zenderpark.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef liiszle het volgende:
misschien iets met de zendmast te maken?
ligt er aan aan welke kant je staat hequote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Die staat aan het oosten van zenderpark.
Je weet dat noord oost zuid west nooit veranderd he? Werking van kompas is daar ook op gebaseerdquote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ligt er aan aan welke kant je staat he
maar ik zou t niet weten.niet gezien ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |