Klopt allemaal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:37 schreef Schuifpui het volgende:
He een IJsselstein topic, ex-IJsselsteiner meldt zich.![]()
De shaker heet tegenwoordig just 4 you (lekkere breezah naam dus) en de crazy heet club fantasy geloof ik. Het is al weer een aantal jaar geleden dat ik daar geweest ben.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:59 schreef Troel het volgende:
Ik ben in geen van beide tenten ooit geweest
Ik zou niet weten wat ik er te zoeken heb. Ik ga liever naar een restaurantje dan naar een club of discotheek.quote:
je komt niet verder als de tram en mijn huis manquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef ericajax het volgende:
Ben er ook weleens ja
oee spannendquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
je komt niet verder als de tram en mijn huis man
we gaan van de week wel rondje ijsselstein doen
njha geweldigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
niet zo denigrerend...IJsselstein is geweldig![]()
Weet niet wat jij onder geweldig verstaat danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
niet zo denigrerend...IJsselstein is geweldig![]()
moet je maar niet zwartrijdenquote:
neuh, ze pakken altijd terroristenquote:
Kut geen verweer meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh, ze pakken altijd terroristen
Uh...ik weet het niet meer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef Troel het volgende:
Snackbar Broere is niet meer (die zat toch op het rijtje van de Hans Anders en de slager?)
Jawellus!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef Troel het volgende:
Snackbar Broere is niet meer
komt niet echt up to date over...quote:In 2003 bestaat ons bedrijf 40 jaar
Dat dus. Ze zijn wel aan het verbouwen, maar om er dus een cateringkeuken van te maken. Tijdens de verbouwing kan de catering bespoken worden bij van Rooijenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
Snackbar Broere is dicht sinds een half jaar ofzo. Catering doen ze echter nog wel meen ik.
Nou ja, t doet aan ieder geval niets af aan de leuke herinnering aan een der zoonsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zijn wel aan het verbouwen, maar om er dus een cateringkeuken van te maken. Tijdens de verbouwing kan de catering bespoken worden bij van Rooijen
En in al die jaren heette 't Karrad gewoon 't Karrad, en de Stee gewoon de Stee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Skorpija het volgende:
Dus het was zoiets als:
Le Bakkerole (of zoiets)
Crazy Kangroe
Club Fantasy
ClubVitae
inmiddels de witte geit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Skorpija het volgende:
Dus het was zoiets als:
Le Bakkerole (of zoiets)
Crazy Kangroe
Club Fantasy
ClubVitae
zou ook kunnenquote:
Zenderparkquote:Op maandag 9 februari 2009 00:50 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ook...ben alleen intussen verhuisd, maar altijd nog gehecht aan mn oude stadje
Troel, jij zit toch ook in OUD? Waar woon jij ergens in IJsselstein dan??
ik werk heel veel op zenderparkquote:
Ja, hoe bevalt het daar?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
heb ik ook 5 jaar gewoond! Later naar Achterveld verhuisd, in de buurt van liiszle (:P) en nu dus Duitsland
Thuiszorgquote:
nee. maar wel 3x per week op zenderparkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Troel het volgende:
Ah, op die fiets
Dat kan ook natuurlijkMaar dan werk je niet op een vaste plek
Zoals je broertje zekerquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
inmiddels de witte geit.
tevens is uitgaan n ijsselstein niet meer leuk.. helemaal vol met 14 jarige meisjes en 15 jarige playertjes
die gaat niet uit. en dies 16quote:
jeuhj! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Super en zwanger ondetussen, waardoor ik weet dat Troel in OUD rondhupst
Club ONZquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de witte geit heet ook al weer anders
Niet op vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
Club ONZ
blijkt wel aardig te lopen
zoquote:
Ik ben er geboren maar ben er nooit meer geweest sinds m'n geboorte...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ik woon weer (for the time being) in IJsselstein!
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Andere mensen die toevallig 's avonds ook af en toe een lichtflits zien? Het lijkt van het westen van Zenderpark vandaan te komen, maar ik weet het niet zeker. Een vriend van mij ziet het ook. Gebeurd 's avonds meerdere keren (niet vlak achter elkaar). Iemand enig idee wat het kan zijn?
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Het valt me nu al een paar dagen op en het gebeurd elke avond. En er gaat geen geluid mee gepaard, dus volgens mij is het ook geen vuurwerk.quote:
misschien iets met de zendmast te maken?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Het valt me nu al een paar dagen op en het gebeurd elke avond. En er gaat geen geluid mee gepaard, dus volgens mij is het ook geen vuurwerk.
Mja.... toen ik 15 was ging ik ook voor het eerst naar het Praethuys, dus veel is er niet veranderd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef liiszle het volgende:
tevens is uitgaan n ijsselstein niet meer leuk.. helemaal vol met 14 jarige meisjes en 15 jarige playertjes
Die staat aan het oosten van zenderpark.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef liiszle het volgende:
misschien iets met de zendmast te maken?
ligt er aan aan welke kant je staat hequote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Die staat aan het oosten van zenderpark.
Je weet dat noord oost zuid west nooit veranderd he? Werking van kompas is daar ook op gebaseerdquote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ligt er aan aan welke kant je staat he
maar ik zou t niet weten.niet gezien ook.
Zo meteen maar weer eens naar IJsselstein toe, maar gelijk zo snel mogelijk weer terug naar Utrechtquote:
Laptopje van ouderlijk huis meenemenquote:
Zonde. Stemrecht heb je nou eenmaal, maak er dan gebruik van. Als je niet op iemand wil stemmen of op een partij stem dan blanco, maar maak gebruik van de mogelijkheid!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Helmpje het volgende:
heb niet gestemd
steld toch niks voor in ijsselstein
blijft een kut stad
tweede kamer ja dan welquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Zonde. Stemrecht heb je nou eenmaal, maak er dan gebruik van. Als je niet op iemand wil stemmen of op een partij stem dan blanco, maar maak gebruik van de mogelijkheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |