Uh...ik weet het niet meer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef Troel het volgende:
Snackbar Broere is niet meer (die zat toch op het rijtje van de Hans Anders en de slager?)
Jawellus!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef Troel het volgende:
Snackbar Broere is niet meer
komt niet echt up to date over...quote:In 2003 bestaat ons bedrijf 40 jaar
Dat dus. Ze zijn wel aan het verbouwen, maar om er dus een cateringkeuken van te maken. Tijdens de verbouwing kan de catering bespoken worden bij van Rooijenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
Snackbar Broere is dicht sinds een half jaar ofzo. Catering doen ze echter nog wel meen ik.
Nou ja, t doet aan ieder geval niets af aan de leuke herinnering aan een der zoonsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zijn wel aan het verbouwen, maar om er dus een cateringkeuken van te maken. Tijdens de verbouwing kan de catering bespoken worden bij van Rooijen
En in al die jaren heette 't Karrad gewoon 't Karrad, en de Stee gewoon de Stee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Skorpija het volgende:
Dus het was zoiets als:
Le Bakkerole (of zoiets)
Crazy Kangroe
Club Fantasy
ClubVitae
inmiddels de witte geit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Skorpija het volgende:
Dus het was zoiets als:
Le Bakkerole (of zoiets)
Crazy Kangroe
Club Fantasy
ClubVitae
zou ook kunnenquote:
Zenderparkquote:Op maandag 9 februari 2009 00:50 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ook...ben alleen intussen verhuisd, maar altijd nog gehecht aan mn oude stadje
Troel, jij zit toch ook in OUD? Waar woon jij ergens in IJsselstein dan??
ik werk heel veel op zenderparkquote:
Ja, hoe bevalt het daar?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
heb ik ook 5 jaar gewoond! Later naar Achterveld verhuisd, in de buurt van liiszle (:P) en nu dus Duitsland
Thuiszorgquote:
nee. maar wel 3x per week op zenderparkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Troel het volgende:
Ah, op die fiets
Dat kan ook natuurlijkMaar dan werk je niet op een vaste plek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |