Hip issiequote:
Lynx666 als artiestennaam...hmmmmquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komen wij met spandoeken. #Geen Reet te doen op je werk - Hup Lynx666
Nope, ging puppy kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal
Magnolia had je vrijdag nog met kuno afgesproken ?!
Ik wil zo'n hippe tru, zo'n vest..quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
Dia spandoeken zullen er wel gek uitzien denk ik, 'Geen reet te doen op je werk' leent zich niet echt voor dat soort dingenWat t wel weer heel mooi maakt.. Ook allemaal t-shirts dragen met Geen reet te doen op je werk, en petjes op met GRTDOJW
Heldin!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hm hm heel knus
Wanna join?
Lekkere schoonmaak nummers:
I don't need a man- Pussycat snols
Clothes off - Gym class heroes
Can you handle me- Kane
Boogie 2nite - Booty luv
Shine - Booty luv
Jij bent zo - Jeoren van der Boom
Makes me wonder- maroon 5
Mika- Relax, take it easy
Party squad - non stop
Need more?
Ja natuurlijk mag dat!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heldin!!
Kijk, aan zussie heb ik wat!
Enne, graag!
Mag ik Lynx666 ook meenemen? Hij heeft thee en koekjes
Ik had telefoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van jullie.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Seventees het volgende:
Enne, graag!
Mag ik Lynx666 ook meenemen? Hij heeft thee en koekjes
Graag, en m'n voeten masseren..quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Dus jullie 3 gaan helemaal los in die boom, en ik mag er thee en koekjes bij serveren?
Moet ik er ook nog moppen bij vertellen?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik had telefoon
Doe wat, lui varken!
Zit maar te FOK!ken en te FOK!ken...
Knock knock jokes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Dus jullie 3 gaan helemaal los in die boom, en ik mag er thee en koekjes bij serveren?
ik dacht dat je ging zingen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
Das de taak van Dylanesque!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Graag, en m'n voeten masseren..
Moedig hem nu niet aan!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging zingen ?
Mja das waarquote:
Volgens mij doe je alles graag wat met mij te maken heeftquote:
Nee hoor, dat zou een beetje freaky worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Volgens mij doe je alles graag wat met mij te maken heeft![]()
Niet huilen!quote:
Zullen we er een dubbeldate van maken en zelf ook met zn 2-en gaan daten seventeesquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
* Seventees stuurt Dylanesque en Magno op een date![]()
Waar stuur je ons heen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
* Seventees stuurt Dylanesque en Magno op een date![]()
Dat is wel een beetje een knelpuntje ja. Zal ik mezelf naar je opsturen, postzegel op mn hoofd en kadoverpakkingquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar stuur je ons heen?
Den Haag- Grunn is een pokke eind...
Arnhem, kunnen jij en Lynx ook meequote:
Je zit me te fokken he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet huilen!
*voelt zich schuldig*
Maar maar, ik wilde dubbeldatenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Arnhem, kunnen jij en Lynx ook mee
Vergeef je me?quote:
En dan doodgestoken worden in een caféquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Dylanesque het volgende:
Of maak er een dagje Scheveningen van, dan hoef ik niet zo ver
Woon je mooi!quote:
Lekker en werk is een onmogelijke combinatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef --- het volgende:
Nog steeds aan het lui wammessen... Ik heb lekker werk:D
Om mijn hoekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dan doodgestoken worden in een café![]()
Zeg, hebben jullie tear nog gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg zijn jullie me aan het negeren vandaag ?
Ik mag denk ik ook niet meequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg zijn jullie me aan het negeren vandaag ?
Denk het. Het is al even geleden dat ik hem hier zag..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie tear nog gezien?
Is echt al een week geleden denk ik..
Zal hij zo aan het gamen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |