met, vlechtjes zijn sexyquote:
Het woord dat je zoekt is: huishoudenquote:
Judgement's day is here, Show your tits and i will judge emquote:
Zal ik hem maken of zal ik hem niet maken?quote:
ah daar hou ik de zaterdagochtend voor. helaas werd dit afgelopen weekend doorgeschoven naar de zondagquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is: huishouden
(maar ik sneak toch wel naar de pc)
Hij is me allang duidelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik hem maken of zal ik hem niet maken?
Wie kopt hem in?
*insert aaismiley*quote:
Hooikoorts?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoeh!!!
Zo erg is het nietquote:
Rotklusquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
He gatverdamme. Heb ik een beetje werk, houdt het in dat ik even wat mensen mag bellen om te zeggen dat ze hun werk beter moeten doen. Daar maak je meestal geen vrienden mee![]()
Welkom!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef SureZal het volgende:
Ik heb momenteel ook niets te doen dus maar ff een TVP
Ik jou ook moppieeeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welkom!!
Magnoootje!! Waar was jeeeeeee!! Heb je gemist!
nee, dit is nog net liefquote:
Mangoshampoo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moest ff douchen en mn haar doen![]()
quote:
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:30 schreef Seventees het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke nummers die ik kan downloaden vanmiddag?
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
He gatverdamme. Heb ik een beetje werk, houdt het in dat ik even wat mensen mag bellen om te zeggen dat ze hun werk beter moeten doen. Daar maak je meestal geen vrienden mee![]()
Heeeuj ik krijg allemaal klachten binnen over je, stop es ff met aankloten en doe je werk want wij worden aangekeken voor jouw fouten, lul!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
Oefen op ons!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heeeuj ik krijg allemaal klachten binnen over je, stop es ff met aankloten en doe je werk want wij worden aangekeken voor jouw fouten, lul!
"Voor de volgende keer zou ik ...."quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"
Dat kan ik wel denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.quote:
Het is je vergeven. Nu wil ik een kopje thee. En snel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Sorry, grote onbekende boze meneer
![]()
Queen? I want to break free, Bohemian Rhapsody, Headlong, dat soort dingen.. huishoudmuziek bij uitstekquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.
Iets met ritme
Iets dat je mee kunt bleren!
Daar heb je waarschijnlijk weinig aan..
Nog steeds knus in die boom, merk ikquote:
Ik blèr alles mee als ik in een schreeuwstemming ben. En daarbij ben ik een air-guitar virtuoos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.
Iets met ritme
Iets dat je mee kunt bleren!
Daar heb je waarschijnlijk weinig aan..
Zolang ze me er niet uitduwt is t geweldig hierbovenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog steeds knus in die boom, merk ik![]()
Sir yes sir!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Nu wil ik een kopje thee. En snel!
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van julliequote:
dan komen wij met spandoeken. #Geen Reet te doen op je werk - Hup Lynx666quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik blèr alles mee als ik in een schreeuwstemming ben. En daarbij ben ik een air-guitar virtuoos.
*inschrijft voor Idols*
Hm hm heel knusquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog steeds knus in die boom, merk ik![]()
Nou vooruit dan, hup aan het werk! Ik heb de smaak te pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |