Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja stom, dat was ik![]()
Die dat schreef dan he
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ondertussen hangt iedereen hier om de zusjes vrouw heen
Jij jaagt mijn hoofd op holquote:
Dat zeker. Totzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is het
Precies. Je moet wat vrouwelijkheid hebben in een topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is het
Tot zo en succes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
Ah ik word opgehaald! Ik ga even een nieuw systeem testen, yeah. Tot straks
Ze kunnen ons gewoon niet aan zusquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Precies. Je moet wat vrouwelijkheid hebben in een topic
Ik red me prima...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ze kunnen ons gewoon niet aan zus
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat jij hier steeds over begint...![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, WLquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens hadden adam en eva geen appel maar een mango
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid is.
Goed zoquote:
Ik twijfel tussen chinese tomaat of kerrie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed zo![]()
wat voor soeppie wordt het?
chin tom!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen chinese tomaat of kerrie.![]()
heb je het over jezelf?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Net zoals bij mensen die zichzelf zo lekker gek vinden (). Saaier vind je ze niet
.
Nee, want dan treed deze in werking Magnolia...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid is.
Ik ben al stilquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, want dan treed deze in werking Magnolia...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |