Zussieeeeeequote:
Dat ga ik vanmiddag doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:00 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga epibreren vandaag...
Zussieeeee!!!!!quote:
Andere keer niet lekker geslapen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hee Seventees
Lekker geslapen deze keer?.
*onthouden gaat!*quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
Epibreren is een bedacht Nederlands werkwoord dat rond 1950 bekend werd door Simon Carmiggelt. De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt. Degene die het woord gebruikt zegt bijvoorbeeld op een vergadering dat hij e.e.a. gaat epibreren en vertrouwt erop dat mensen dat voor zoete koek slikken. Mocht men onverwacht toch vragen wat het betekent, dan kan men, volgens Jan Kuitenbrouwer in zijn boek Turbotaal, altijd nog zeggen dat iemand hem dat na de vergadering maar moet uitleggen. Mogelijk is het woord ooit bedacht door een ambtenaar, of was Carmiggelt zelf die het woord verzon om even weg te kunnen lopen van saai werk.
Goeiemorgen!quote:
Ik jou welquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zussieeeee!!!!!Dylanesque
Missed me?
Don't askquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hee Seventees
Lekker geslapen deze keer?.
Wat een attente baasquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik jou wel![]()
Bos bloemen was btw van m'n baas, geen aanbidder
Voor mn laatste werkdag!
ik doe met je mequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb zin om me te gaan bezatten...
Kwam vooral omdat hij niet wist dat ik eigenlijk de hele dag betaald zat te fokkenquote:
Doe er mij ook maar 4quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe met je me
* WhiteLightning schenkt 4 glazen wiskey in
Je kunt ook gewoon de fles doorgevenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zussieeeee!!!!!Dylanesque
Missed me?
Verrassendquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kwam vooral omdat hij niet wist dat ik eigenlijk de hele dag betaald zat te fokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |