abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52325872
quote:
PSV woedend op de NOS

PSV is 'hevig ontstemd' over vertoonde beelden van NOS Studio Voetbal. In het wekelijkse voetbalprogramma werd een in scène gezet fragment geplaatst, waarin Kenneth Perez in een kwaad daglicht zou worden gesteld.

PSV's algemeen directeur Jan Reker laat op het digitale thuis van de Eindhovenaren weten woedend te zijn over de gedane acties van de publieke omroep. Er is inmiddels een brief verstuurd voor de regerend landskampioen, waarin onder meer excuses worden geëist.

Het gaat om een in elkaar gezet filmpje, waarbij Kenneth Perez de Amsterdam Arena verlaat per auto nadat hij net is uitgezwaaid (uitgefloten) door zijn vorige werkgever Ajax. Daarbij wordt het door Ajax gegeven afscheidscadeau op het asfalt gesmeten en kapotgemaakt.

De brief van algemeen directeur Jan Reker, gericht aan de NOS:

Hevig ontstemd is in Eindhoven zondagavond gekeken naar het slot van uw uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1.

Wij doelen natuurlijk op het insinuerende, door u in scène gezette filmpje waarin PSV-speler Kenneth Perez wegrijdt bij de Amsterdam ArenA en zijn vorige werkgever ernstig beledigt door het afscheidsgeschenk van de club kapot te gooien op het asfalt. Dit filmpje werd nadrukkelijk aangekondigd door presentator Jack van Gelder.

PSV is van mening dat een landelijk journalistiek instituut als de NOS dit niet kan maken. Niet naar de speler, niet naar PSV, niet naar Ajax, niet naar de supporters van beide clubs en niet naar de kijkers van het programma Studio Voetbal. In het geacteerde fragment ontbreekt immers elke context en de consequenties van deze actie dienen niet onderschat te worden. De speler is al uitgefloten bij zijn afscheid in Amsterdam en zal de komende seizoenen meerdere malen geconfronteerd worden met zijn oude club, waartegen hij géén wrok koestert zoals u in scène zet. Het risico dat supporters verhaal willen halen is aan uw gedachten ontschoten. Kenneth is ook erg verontwaardigd over het voorval.

PSV duldt dit soort uiterst verwerpelijke en onaanvaardbare praktijken niet. Wij eisen vandaag excuses van de NOS in al haar uitzendingen plus teletekst van vandaag en ook bij aanvang van de eerstvolgende uitzending van Studio Voetbal. Tevens eisen wij onmiddellijke verwijdering van het filmpje van internet. Wij stellen mede namens Kenneth de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit uw actie, onder meer het beveiligen van de speler, etcetera. Voor het overige behouden wij en Kenneth ons alle rechten voor.

Jan Reker
Algemeen directeur PSV
pi_52325882
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Hoe maak je jezelf belachelijk in 1 dag .
Serieus gast, het is maar een vaag gerucht van een vage site.

Drama queen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52325885
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Engelaar...aub niet zeg
Daar zit ik dus ook niet op te wachten... heb het idee dat die vorig jaar gewoon boven zichzelf is uitgestegen en niet geschikt is voor de absolute top
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52325913
pi_52325932
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Ik mag toch aannemen dat iedere boerenlul doorheeft dat dit gewoon een satirisch filmpje was... zo erg zal de schade niet zijn voor Perez... uitgefloten wordt ie toch wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:16 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52325942
quote:
Engelaar...aub niet zeg
Ik zie dat ook niet gebeuren, ik concludeer alleen dat ik die naam al vaker heb gehoord.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:22 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52325948
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Serieus gast, het is maar een vaag gerucht van een vage site.

Drama queen.
Serieus gast, ik post niet voor niets met een smiley

Don Quichote .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:30 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52325975
Perez is in elk geval NIET de komende week te gast in Studio Voetbal
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52325981
quote:
Engelaar...aub niet zeg
El Hamdaoui dan, als groeibriljant?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:58 #250
52871 Blight
Supersized.
pi_52325994
quote:

[..]
Ik vond het ook weinig smaakvol eerlijk gezegd. Ze hadden de uitzending beter kunnen afsluiten met een mooie complicatie van Wesley Sneijder in de Eredivisie.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52326009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
Perez is in elk geval NIET de komende week te gast in Studio Voetbal
Ryan Babel ook niet?
pi_52326056
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik vond het ook weinig smaakvol eerlijk gezegd. Ze hadden de uitzending beter kunnen afsluiten met een mooie complicatie van Wesley Sneijder in de Eredivisie.
Dat gebeurt de laatste tijd alleen als het over Feyenoord gaat, dat de laatste tijd enorm wordt gehypt door de NOS.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52326058

Sneijder: "Spelen voor Real is een droom"

Heeft ie de medische keuring al doorstaan? Of loopt voetbalprimeur weer hersenloos te brullen?
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:13:54 #254
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_52326074
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
'Ajax gaat bieden op Van der Vaart'
Auteur : Andwele van Bodhove . 13 augustus 2007 11:52

Volgens AT5 bereidt Ajax een bod op Rafael van der Vaart voor. De Nederlandse club zou bereid zijn om 14 miljoen euro neer te leggen voor de middenvelder van Hamburger SV.
Zal wel een foutje zijn......
quote:
Valencia wil Van der Vaart
door onze Telesportredactie
VALENCIA - Valencia heeft het oog laten vallen op Rafael van der Vaart. De Spaanse club heeft een bod op de middenvelder van HSV in voorbereiding van 14 miljoen euro. Een delegatie van Valencia bekeek Van der Vaart afgelopen zaterdag bij de seizoensouverture van HSV.
Eerder aasde de Spaanse club op Wesley Sneijder, maar de financiële polsstok van Valencia bleek niet lang genoeg. Van der Vaart heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit graag naar Spanje te willen verkassen. Zijn moeder is van Spaanse komaf.
bron: de telegraaf
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:14:26 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52326090
quote:

[..]
Staat dat filmpje al ergens online?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52326099
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

El Hamdaoui dan, als groeibriljant?

El Hamda
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:15:14 #257
52871 Blight
Supersized.
pi_52326112
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

www.uitzendinggemist.nl
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52326117
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]

Sneijder: "Spelen voor Real is een droom"

Heeft ie de medische keuring al doorstaan? Of loopt voetbalprimeur weer hersenloos te brullen?
Dat Ajax-shirt stond hem beter.
pi_52326177
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

El Hamda
Ah, ik bedoel dat ventje van Twente.
pi_52326198
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=314&md5=1b253983565a0ea71246b5cdde0a0cc3&sq=Voetbal

Even naar 12-08 en dan de laatste minuten bekijken
pi_52326271
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ah, ik bedoel dat ventje van Twente.
El Ahmadi is stukken beter dan Elhamda ja
pi_52326315
Het zal mij totaal niet verbazen al komt ajax met een net niet aankoop, wel redelijke speler maar niet wat we willen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52326330
quote:
...even Ajax Amsterdam bellen

- Goedemiddag!

- Good afternoon. Ik wilde graag een speler kopen.

- Dat kan Mr. Big Club. Zegt u het maar, wie wilt u hebben?

- Nou, doe mij die Babel maar. Dat wordt wel een goede. Wat moet ie kosten?

- Weet u dat wel zeker? Hij speelt hier pas een jaartje in het eerste hoor. Zo goed is ie nog niet.

- Dat maakt niet uit, hier is een bak geld, 17 miljoen toch? Oh ja, en daarvan was natuurlijk wel 5 miljoen voor de speler. En 2 miljoen voor de zaakwaarnemer. Dat staat in het contract, hahaha, daar houden jullie toch WEL rekening mee als het om een contract gaat?

- Ja, hahahaha. Ajax heeft geen ambitie hoor, wij zijn er voor de spelers en om u, de grote clubs tevreden te houden. Dat weet u toch? Service with a smile!

- Natuurlijk, en dat waarderen we zeer. U hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee hoor. (wat een morons, hebben die gasten wel een beleid? Hoe verkopen ze dat naar hun supporters? Ah, who cares. Nobody likes them...)

- Pompompompom.... Druk deze zomerstop zeg!

.....

- Goedemiddag!

- Buenos dias! Wij willen graag een speler kopen.

- Oh, maar natuurlijk Señor Club Grande! We zijn net door onze Babels heen, maar wat zoekt u precies?

- Wij zijn op zoek naar een spelmaker, en via-via Valencia kwamen we op het spoor van die kleine dreumes bij u. Hoe heet-ie ook alweer, Esnaider?

- Hahahaha, nee, nee. U bedoelt natuurlijk Sneijder. Dat zal niet gaan Señor. Die heeft al in de media gezegd dat hij dit seizoen blijft, proest, kuch, hoest.

- .....

- Whahahahahahaha!!!!. Whahahahaha!!!!

- Oh, daar had u me bijna te pakken. Dat is toch voor die grande imbecielen, die domme klap-toros. Dat ze dat niet doorhebben hè?

- Ach ja, Señor. Die interesseren ons toch niet. Die blijven wel komen. De aandeelhouders, die zijn belangrijk. De bal moet niet rollen, maar het geld hè?

- Ah, si! Gracias. Wat dacht u van 24 miljoen? Doet u het daarvoor?

- Dat is wel iets onder de prijs, maar ach. Wat maakt het uit. Het is geld. Wacht, ik haal hem wel even voor u.

- .... Wesley! Hé, Wesley!

- IK GA NIET WEG. IK BLIJF, DEFINITIEF. IK HEB NU RUST. IK RICHT ME OP AJAX.

- Ho maar jongen, rustig, rustig. Je hoeft niet meer te acteren. De deal is rond hoor, je mag mee, kijk hier. Ik heb de rode baan al van het shirt afgebleekt.

- HÈ GELUKKIG. IK BEGON MEZELF BIJNA TE GELOVEN. MOELIJK HOOR, ZO'N STALEN GEZICHT OPZETTEN EN HOPEN DAT HET OVERKOMT. MAAR ZE ZIJN ER AARDIG INGETRAPT HÈ?

- Ja Wes, heb je goed gedaan. Je hebt de aandeelhouders weer erg blij gemaakt.

- EN DE SUPPORTERS DAN?

- .....

- Whahahahahahaha!!!! WHAHAHAHAHAHA!!!!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52326489
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Sp 11
pi_52326559
Tsja. Van der Vaart zie ik niet komen. 't Zal toch een jongen van een minder niveau zijn. Defour, Boussoufa. Is Le Tallec niet iets?
pi_52326599
nog 2 dagen! we gaan winnen, daarna zal er vast iemand komen
AFC AJAX
pi_52326720
quote:

[..]
Was ook een belachelijk filmpje, NOS onwaardig. Zulke ongein zend je maar uit op SBS.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:40:33 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52326763
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=314&md5=1b253983565a0ea71246b5cdde0a0cc3&sq=Voetbal

Even naar 12-08 en dan de laatste minuten bekijken
Schitterend filmpje!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52326765
Ik zie net afscheid van Perez. Best wel jammer dat gefluit
pi_52326863
Men begon te fluiten toen er werd gezegd dat hij naar PSV ging. Of het nu voor de handelswijze van Ajax, of voor PSV bestemd was weet ik niet. Maar volgens mij was 't niet voor Perez, dan hadden ze wel eerder gefloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')