Dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef ericajax het volgende:
Mocht er geen vervanger worden gehaald, breekt de pleuris denk uit in de ArenA...
Ten Cate zal ook zeker aandringen op versterkingen, dat deed hij al als vervanger voor Davids, dus ook zeker voor Wes...
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. HtC was al voor het vertrek van Sneijder niet tevreden over de selectie.
Dat is inderdaad onzin, want daar zit de afgelopen jaren zeer veel verbetering in naar mijn mening...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die Aisatti of Affelay willen/denken dat ze haalbaar zijn
En mensen die het bestuur de schuld geven en zeggen dat ze niks om de club geven [afbeelding]
Gelijkwaardig aan Sneijder gaat met 1 speler niet lukken. Ajax zal met al dat geld moeten proberen meer breedte in de selectie te krijgen. Je vult dan het gat op Sneijders positie niet helemaal op, maar betere spelers op andere posities zou dan voldoende moeten zijn om het op te vangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja inderdaadEr zal dus ook zeker vervanging komen, maar of wij als supporters er tevreden mee zullen zijn... ik ben benieuwd..
Juist,quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan Sneijder gaat met 1 speler niet lukken. Ajax zal met al dat geld moeten proberen meer breedte in de selectie te krijgen. Je vult dan het gat op Sneijders positie niet helemaal op, maar betere spelers op andere posities zou dan voldoende moeten zijn om het op te vangen.
Ja daarom heeftie ook verlengd bij AC Milan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
Seedorf zou leuk zijn
Heeft alles al gewonnen op clubniveau en is redelijk op leeftijd, tijd om zijn carriere af te sluiten bij Ajax![]()
Kleine kans, grotere kans dan VDV of Riquelme. PSV kan ook wel wat geld gebruiken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben dat afwachten nu wel zat, steeds werd er gezegd geduld tot de voorronde, nu moeten we zelfs tot na de voorrondes gaan afwachten. Het seizoen begint zondag al, lijkt me fijn dat er eens duidelijkheid rond de selectie is. Zeker gezien de spelers zelf ook niet tevreden zijn met de selectie (Heitinga, Emanuelson)..quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
Wij wachten rustig af ...
Int algemeen is het toch altijd zo dat namen die rondcirculeren niet naar Ajax gaan en dat er boem pats opeens een speler staat.
met +/- 40 miljoen kom je een heel eindquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja daarom heeftie ook verlengd bij AC Milan?
Een treinabonnement van Utrecht naar Amsterdam is veel goedkoper dan van Utrecht naar Eindhoven, dus ik denk dat Ibi een transfer naar Ajax wel ziet zitten!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Die verwacht ik allemaal niet. VDV zal het nog te vroeg vinden om terug te keren, want die wil eerst nog naar Spanje. Riquelme schijnt 10 miljoen te kosten, maar zal wel een buiten proportioneel salaris vragen. EN PSV kan het tegenover hun seizoenkaarthouders niet maken hun grootste talenten aan de concurrent te verkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kleine kans, grotere kans dan VDV of Riquelme. PSV kan ook wel wat geld gebruiken...
hij heeft aangegeven zijn carriere af te sluiten bij AC Milan,quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
met +/- 40 miljoen kom je een heel eind
Dat is idd wel opvallend geweest de laatste jaren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
Wij wachten rustig af ...
Int algemeen is het toch altijd zo dat namen die rondcirculeren niet naar Ajax gaan en dat er boem pats opeens een speler staat.
Kom op zeg. Wees eens realistisch:quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
met +/- 40 miljoen kom je een heel eind
En tevens, waarom zou Riquelme in hemelsnaam in de Eredivisie willen voetballen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die verwacht ik allemaal niet. VDV zal het nog te vroeg vinden om terug te keren, want die wil eerst nog naar Spanje. Riquelme schijnt 10 miljoen te kosten, maar zal wel een buiten proportioneel salaris vragen. EN PSV kan het tegenover hun seizoenkaarthouders niet maken hun grootste talenten aan de concurrent te verkopen.
Je hebt gelijk. PSV gaat (een van) haar beste speler(s) verkopen om de concurrent te helpen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kleine kans, grotere kans dan VDV of Riquelme. PSV kan ook wel wat geld gebruiken...
Rene van Rijswijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd wel opvallend geweest de laatste jaren.
Dus nokken met namen noemen hier, anders komen ze niet.
Chronisch geblesseerd, ze kosten veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld, hebben zich nog niet bewezen, Affelay is een totaal andere speler, mensen zaten te janken dat Perez naar PSV ging maar willen nu wel spelers van PSVquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk toch voor de Marokkaanse supporters in Amsterdam?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:44 schreef J.Herrer het volgende:
Die mocroboys van PSV komen echt niet
Of PSV laat ze niet gaan
Of ze willen zelf niet
Of PSV vraagt een Sneijder bedrag
Maar Koeman heeft wel vaker domme dingen gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |