Ja maar dan zetten we die 27 miljoen op een spaarrekening bij dirk scheringa en dan hebben we de rente erbij volgend jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over huren neem ik aan?
Zitten we volgend jaar weer met hetzelfde probleem
Natuurlijk wel. Hebben we Huntelaar al helemaal verneukt om met de rug naar de goal te spelen dan gaan we dadelijk met Gabri, Motta spelen en Davidsquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
T is iig een ervaren speler. En een type Sneijder is er toch niet....![]()
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar als een ervaren oudere speler naar Ajax wil en kan betekend dat wel dat hij van een lager niveau is. Dan heb ik liever een talentvolle speler.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dan zetten we die 27 miljoen op een spaarrekening bij dirk scheringa en dan hebben we de rente erbij volgend jaar![]()
Mochten ze een ervaren speler halen, dan zie ik graag ook een talentvolle speler komen a la Defour. Het lijkt mij verstandig niet alleen naar komend seizoen te kijken, maar ook naar de lange termijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)
Volgens een artikel van Sport van vorige week wordt Dos Santos verhuurt aan Getafe, aangezien Rijkaard en Barca een goede relatie heeft met Laudrup en Barca Dos Santos het liefste ervaring ziet opdoen in de Primera División.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou beide halen als ik Ajax was.![]()
Ik denk dat ze niet geschikt zijn voor de 10 positie.
Als Ajax Slavia net zo onder druk kan zetten als PSV afgelopen zaterdag ( en daar ga ik wel van uit ) is Gabri een heerlijke middenvelder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef Camplo het volgende:
Wat een paniek opeens voor woensdag?
Slavia gaat er hard aan.
Onze verdediging staat goed, we missen alleen een goed schot + 500% creativiteit op het middenveld right now.
Die zal er nu woensdag nog niet staan, maar ik verwacht nu wel heel goede namen van Ajax' kan uit. Geen B-namen s.v.p.
Ja lijkt me goed idee. Het zou dan ook om twee aankopen gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mochten ze een ervaren speler halen, dan zie ik graag ook een talentvolle speler komen a la Defour. Het lijkt mij verstandig niet alleen naar komend seizoen te kijken, maar ook naar de lange termijn.
Ben ook niet echt een fan van hem. En in de voorbereiding van Barca speelde hij ook kut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet iedereen met Motta?
Motta is een totaal andere speler dan Wesley dat is.
Nou is PSV wel een sterkere tegenstander op papier, ze deden er vrijwel niets aan om die wedstrijd te winnen. En dat is 180 graden omgedraaid van de inzet die Slavia neer zal zetten natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als Ajax Slavia net zo onder druk kan zetten als PSV afgelopen zaterdag ( en daar ga ik wel van uit ) is Gabri een heerlijke middenvelder.
Boussoufa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hebben we Huntelaar al helemaal verneukt om met de rug naar de goal te spelen dan gaan we dadelijk met Gabri, Motta spelen en Davids
Boussouffa halen.
Dat zijn geruchten. barcelona zelf heeft aangegeven ze niet te verhuren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Volgens een artikel van Sport van vorige week wordt Dos Santos verhuurt aan Getafe, aangezien Rijkaard en Barca een goede relatie heeft met Laudrup en Barca Dos Santos het liefste ervaring ziet opdoen in de Primera División.
Wellicht blijft Bojan als optie over maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Maar als een speler van het gewenste niveau is en al ouder en ervaren is speelt die in een topcompetitie en bij een goede club. Die zal dan echt niet naar Nederland willen. Dan kan je beter een talent halen die stukken betaalbaarder is en ook wel naar Ajax wilt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)
Denk dat van het geld Krohn Deli alsnog een sterk verbeterde aanbieding krijgt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Het zou me niets verbazen als er niemand meer komt en dat V Geel het verwachte vertrek/stoppen van Stam, KJH, Heitinga en Davids volgend seizoen als excuus gaat gebruiken. Dat ze het geld dan nodig hebben.
Zit opzich iets in, maar Ajax zit al te lang op een echte prijs te wachten.
Ik denk dat het dan een héél lang seizoen gaat worden. Niet alleen voor ons, maar ook voor het bestuur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Het zou me niets verbazen als er niemand meer komt en dat V Geel het verwachte vertrek/stoppen van Stam, KJH, Heitinga en Davids volgend seizoen als excuus gaat gebruiken. Dat ze het geld dan nodig hebben.
Zit opzich iets in, maar Ajax zit al te lang op een echte prijs te wachten.
Ja is ook lastig, weet ook niet zo snel een naam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar als een speler van het gewenste niveau is en al ouder en ervaren is speelt die in een topcompetitie en bij een goede club. Die zal dan echt niet naar Nederland willen. Dan kan je beter een talent halen die stukken betaalbaarder is en ook wel naar Ajax wilt.
Graag, tot dat niveau in je laatste alinea zal ik me niet verlagen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Het zou me trouwens echt niks verbazen als Ajax deze week de Guzman presenteert als nieuwe aankoop. Feyenoord heeft meerdere spelers op die positie en hij past precies binnen het profiel wat Sneijder achterlaat.
Dan kan je wel gaan roepen: kakkerlak, kakkerlak, maar ik zou hem er graag bij hebben.
Jong, talentvol, tweebenig, relatief goedkoop en staat er meteen.
Die slapen er geen seconde minder om hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een héél lang seizoen gaat worden. Niet alleen voor ons, maar ook voor het bestuur.
Zie bieden 14 miljoenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef patrickt37 het volgende:
'Valencia zit nu achter Van der Vaart aan'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 08:33
Nu moet v. Geel vlug VdV kopen voor de neus van Valencia![]()
![]()
De aandeelhouders zullen tevreden zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die slapen er geen seconde minder om hoor.
Dan bieden wij dat toch ook, maken we 13 miljoen euro winst, plus het percentage dat we terugkrijgen van HSV.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Het zou me trouwens echt niks verbazen als Ajax deze week de Guzman presenteert als nieuwe aankoop. Feyenoord heeft meerdere spelers op die positie en hij past precies binnen het profiel wat Sneijder achterlaat.
Dan kan je wel gaan roepen: kakkerlak, kakkerlak, maar ik zou hem er graag bij hebben.
Jong, talentvol, tweebenig, relatief goedkoop en staat er meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |