Ben ook niet echt een fan van hem. En in de voorbereiding van Barca speelde hij ook kut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet iedereen met Motta?
Motta is een totaal andere speler dan Wesley dat is.
Nou is PSV wel een sterkere tegenstander op papier, ze deden er vrijwel niets aan om die wedstrijd te winnen. En dat is 180 graden omgedraaid van de inzet die Slavia neer zal zetten natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als Ajax Slavia net zo onder druk kan zetten als PSV afgelopen zaterdag ( en daar ga ik wel van uit ) is Gabri een heerlijke middenvelder.
Boussoufa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hebben we Huntelaar al helemaal verneukt om met de rug naar de goal te spelen dan gaan we dadelijk met Gabri, Motta spelen en Davids
Boussouffa halen.
Dat zijn geruchten. barcelona zelf heeft aangegeven ze niet te verhuren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Volgens een artikel van Sport van vorige week wordt Dos Santos verhuurt aan Getafe, aangezien Rijkaard en Barca een goede relatie heeft met Laudrup en Barca Dos Santos het liefste ervaring ziet opdoen in de Primera División.
Wellicht blijft Bojan als optie over maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Maar als een speler van het gewenste niveau is en al ouder en ervaren is speelt die in een topcompetitie en bij een goede club. Die zal dan echt niet naar Nederland willen. Dan kan je beter een talent halen die stukken betaalbaarder is en ook wel naar Ajax wilt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)
Denk dat van het geld Krohn Deli alsnog een sterk verbeterde aanbieding krijgt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Het zou me niets verbazen als er niemand meer komt en dat V Geel het verwachte vertrek/stoppen van Stam, KJH, Heitinga en Davids volgend seizoen als excuus gaat gebruiken. Dat ze het geld dan nodig hebben.
Zit opzich iets in, maar Ajax zit al te lang op een echte prijs te wachten.
Ik denk dat het dan een héél lang seizoen gaat worden. Niet alleen voor ons, maar ook voor het bestuur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Het zou me niets verbazen als er niemand meer komt en dat V Geel het verwachte vertrek/stoppen van Stam, KJH, Heitinga en Davids volgend seizoen als excuus gaat gebruiken. Dat ze het geld dan nodig hebben.
Zit opzich iets in, maar Ajax zit al te lang op een echte prijs te wachten.
Ja is ook lastig, weet ook niet zo snel een naam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar als een speler van het gewenste niveau is en al ouder en ervaren is speelt die in een topcompetitie en bij een goede club. Die zal dan echt niet naar Nederland willen. Dan kan je beter een talent halen die stukken betaalbaarder is en ook wel naar Ajax wilt.
Graag, tot dat niveau in je laatste alinea zal ik me niet verlagen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Het zou me trouwens echt niks verbazen als Ajax deze week de Guzman presenteert als nieuwe aankoop. Feyenoord heeft meerdere spelers op die positie en hij past precies binnen het profiel wat Sneijder achterlaat.
Dan kan je wel gaan roepen: kakkerlak, kakkerlak, maar ik zou hem er graag bij hebben.
Jong, talentvol, tweebenig, relatief goedkoop en staat er meteen.
Die slapen er geen seconde minder om hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een héél lang seizoen gaat worden. Niet alleen voor ons, maar ook voor het bestuur.
Zie bieden 14 miljoenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef patrickt37 het volgende:
'Valencia zit nu achter Van der Vaart aan'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 08:33
Nu moet v. Geel vlug VdV kopen voor de neus van Valencia![]()
![]()
De aandeelhouders zullen tevreden zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die slapen er geen seconde minder om hoor.
Dan bieden wij dat toch ook, maken we 13 miljoen euro winst, plus het percentage dat we terugkrijgen van HSV.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Het zou me trouwens echt niks verbazen als Ajax deze week de Guzman presenteert als nieuwe aankoop. Feyenoord heeft meerdere spelers op die positie en hij past precies binnen het profiel wat Sneijder achterlaat.
Dan kan je wel gaan roepen: kakkerlak, kakkerlak, maar ik zou hem er graag bij hebben.
Jong, talentvol, tweebenig, relatief goedkoop en staat er meteen.
Dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef ericajax het volgende:
Mocht er geen vervanger worden gehaald, breekt de pleuris denk uit in de ArenA...
Ten Cate zal ook zeker aandringen op versterkingen, dat deed hij al als vervanger voor Davids, dus ook zeker voor Wes...
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. HtC was al voor het vertrek van Sneijder niet tevreden over de selectie.
Dat is inderdaad onzin, want daar zit de afgelopen jaren zeer veel verbetering in naar mijn mening...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die Aisatti of Affelay willen/denken dat ze haalbaar zijn
En mensen die het bestuur de schuld geven en zeggen dat ze niks om de club geven [afbeelding]
Gelijkwaardig aan Sneijder gaat met 1 speler niet lukken. Ajax zal met al dat geld moeten proberen meer breedte in de selectie te krijgen. Je vult dan het gat op Sneijders positie niet helemaal op, maar betere spelers op andere posities zou dan voldoende moeten zijn om het op te vangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja inderdaadEr zal dus ook zeker vervanging komen, maar of wij als supporters er tevreden mee zullen zijn... ik ben benieuwd..
Juist,quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan Sneijder gaat met 1 speler niet lukken. Ajax zal met al dat geld moeten proberen meer breedte in de selectie te krijgen. Je vult dan het gat op Sneijders positie niet helemaal op, maar betere spelers op andere posities zou dan voldoende moeten zijn om het op te vangen.
Ja daarom heeftie ook verlengd bij AC Milan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
Seedorf zou leuk zijn
Heeft alles al gewonnen op clubniveau en is redelijk op leeftijd, tijd om zijn carriere af te sluiten bij Ajax![]()
Kleine kans, grotere kans dan VDV of Riquelme. PSV kan ook wel wat geld gebruiken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben dat afwachten nu wel zat, steeds werd er gezegd geduld tot de voorronde, nu moeten we zelfs tot na de voorrondes gaan afwachten. Het seizoen begint zondag al, lijkt me fijn dat er eens duidelijkheid rond de selectie is. Zeker gezien de spelers zelf ook niet tevreden zijn met de selectie (Heitinga, Emanuelson)..quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
Wij wachten rustig af ...
Int algemeen is het toch altijd zo dat namen die rondcirculeren niet naar Ajax gaan en dat er boem pats opeens een speler staat.
met +/- 40 miljoen kom je een heel eindquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja daarom heeftie ook verlengd bij AC Milan?
Een treinabonnement van Utrecht naar Amsterdam is veel goedkoper dan van Utrecht naar Eindhoven, dus ik denk dat Ibi een transfer naar Ajax wel ziet zitten!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |