Ik denk aan iets als..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef ericajax het volgende:
Wat zal de opstelling woensdag zijn?
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen; Gabri, Heitinga, Kennedy (op 10), Emanuelson; Rommedahl, Huntelaar?
Hmmmkben benieuwd...
Ogararu kampt volgens mij nog met een blessure en speelde bovendien niet erg overtuigend tegen PSV.quote:------------Stekelenburg----------------
Colin--van der Wiel--Stam--Vermaelen
--------------Heitinga--------------------
------Gabri----------------Emanuelson
---Kennedy-----------------------------
---------Huntelaar----Suarez
Waarom? 2-0 is genoeg hoor mijns inziens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Meteen de grote test Woensdag. Ajax moet en zal een fikse score moeten neerzetten meteen, vol erop en aanpakken!
Kan ik me ook wel in vinden, mits Colin of van der Wiel op de plaats van Ogararu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Emanuelson
Kennedy
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
Opzich genoeg ja. Maar dit is zo cruciaal voor het slagen van het seizoen dat er geen risico genomen mag worden vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom? 2-0 is genoeg hoor mijns inziens.
Denk niet dat Ogararu alweer fit is, bovendien zou ik hem persoonlijk ook niet in een 3 mansachterhoede plaatsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Emanuelson
Kennedy
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
Van der Wiel is een goede vervanger voor Stam. Jong, maar speelt erg zeker en overtuigend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Het zal wel Motta worden. Wat kost die gozer nog?
Als ik Ajax was zou ik er nog een sterke verdediger bij halen, voor als Jaap een ADV dag neemt.
Indien Ogararu niet fit is, dan Van Der Wiel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Denk niet dat Ogararu alweer fit is, bovendien zou ik hem persoonlijk ook niet in een 3 mansachterhoede plaatsen.
Ze zijn denk ik ook bezig met die Motta, dat kon je wel opmaken uit die reactie van Van Geel gisteren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik Ajax was zou ik er nog een sterke verdediger bij halen, voor als Jaap een ADV dag neemt.
Dat is een realistischer naam dan bv Riquelme. Als Ajax flink bied is dat voor PSV intressant, Ajax zal m dan een beter contract voorleggen etc. Waarom zou hij niet willen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef BigFire het volgende:
Aissatti? doe eens realistisch man die laten ze noooooooit naar Ajax vertrekken... en ik zie geen reden waarom hij het zelf zou willen
Verschillende clubs zijn geïntresseerd, allemaal grotere landen dan NL.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind "ik ga niet op namen in" niet echt veel zeggend, eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik ook bezig met die Motta, dat kon je wel opmaken uit die reactie van Van Geel gisteren.
Gegarandeerde basisplek, een sterk blok achter zich op het middenveldquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef BigFire het volgende:
Aissatti? doe eens realistisch man die laten ze noooooooit naar Ajax vertrekken... en ik zie geen reden waarom hij het zelf zou willen
Borst zat wel heel hard te knikkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vind "ik ga niet op namen in" niet echt veel zeggend, eigenlijk.
Er komt dan ook niemand. Die miljoenen gaan gewoon hop, zo naar de aandeelhouders.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef ericajax het volgende:
Motta hebben we niet nodig,we hebben een spelmaker nodig!
we kunnen alleen maar afwachten wie er in het schaduwelftal staan...
maar kzou zo snel geen spelmaker uit het buitenland kennen die naar Ajax zou komen? Hooguit Boussafa of Defour?
Hugo Borst is niet echt een betrouwbare bron. Zeker na dat hele lulkoek verhaal over Patrick Vieira neem ik hem niet bepaald serieus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Borst zat wel heel hard te knikken![]()
Boussafa of Defour zijn namen waar ik wel blij van word mochten ze komen, ook goed met het oog op komende seizoenen. Maar dat is natuurlijk onvoldoende om Sneijder op te vangen, er moet dan sowieso nog een speler erbij komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef ericajax het volgende:
Motta hebben we niet nodig,we hebben een spelmaker nodig!
we kunnen alleen maar afwachten wie er in het schaduwelftal staan...
maar kzou zo snel geen spelmaker uit het buitenland kennen die naar Ajax zou komen? Hooguit Boussafa of Defour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |