Er komt dan ook niemand. Die miljoenen gaan gewoon hop, zo naar de aandeelhouders.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef ericajax het volgende:
Motta hebben we niet nodig,we hebben een spelmaker nodig!
we kunnen alleen maar afwachten wie er in het schaduwelftal staan...
maar kzou zo snel geen spelmaker uit het buitenland kennen die naar Ajax zou komen? Hooguit Boussafa of Defour?
Hugo Borst is niet echt een betrouwbare bron. Zeker na dat hele lulkoek verhaal over Patrick Vieira neem ik hem niet bepaald serieus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Borst zat wel heel hard te knikken![]()
Boussafa of Defour zijn namen waar ik wel blij van word mochten ze komen, ook goed met het oog op komende seizoenen. Maar dat is natuurlijk onvoldoende om Sneijder op te vangen, er moet dan sowieso nog een speler erbij komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef ericajax het volgende:
Motta hebben we niet nodig,we hebben een spelmaker nodig!
we kunnen alleen maar afwachten wie er in het schaduwelftal staan...
maar kzou zo snel geen spelmaker uit het buitenland kennen die naar Ajax zou komen? Hooguit Boussafa of Defour?
Weet ik wel dat knikken sloeg nergens opquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Hugo Borst is niet echt een betrouwbare bron. Zeker na dat hele lulkoek verhaal over Patrick Vieira neem ik hem niet bepaald serieus.
Ja mag na de voorronde volgens mij weer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax zich plaatst voor de CL mogen ze nieuw aangekochte spelers nog wel opstellen toch? Mits ze niet voor andere clubs hebben gespeeld?
Anders zou de timing wel heel erg kut zijn als je in 2 dagen nog een opvolger voor Sneijder moet kopen, presenteren en een beetje laten inwerken.
Dan komt er een nieuwe deadline voor het aanleveren van een spelerslijst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax zich plaatst voor de CL mogen ze nieuw aangekochte spelers nog wel opstellen toch? Mits ze niet voor andere clubs hebben gespeeld?
Anders zou de timing wel heel erg kut zijn als je in 2 dagen nog een opvolger voor Sneijder moet kopen, presenteren en een beetje laten inwerken.
De grap is dat hij nooit geblesseerd is geweestquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef notunreal het volgende:
Is suarez weer fit? Ik dacht dat hij nog steeds geblesseerd was? Dus hij speelt woensdag gewoon mee?
Paniek, mwah vooral teleurstelling na mooie woorden en een afgeketste deal van het weekend, en dan opeens toch weg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef Camplo het volgende:
Wat een paniek opeens voor woensdag?
Slavia gaat er hard aan.
Onze verdediging staat goed, we missen alleen een goed schot + 500% creativiteit op het middenveld right now.
Die zal er nu woensdag nog niet staan, maar ik verwacht nu wel heel goede namen van Ajax' kan uit. Geen B-namen s.v.p.
De rechter en linkerkant zijn wel sterker geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef sitting_elfling het volgende:
ajax moet gaan wapperen met geld om nog een leuke spelmaker te kopen. Ze zijn op geen enkele positie sterker geworden dit jaar, en vorig jaar zijn ze niet kampioen geworden. Ookal speelden ze erg goed in de laatste helft van het jaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Dus tot 1 september mag je spelers registreren voor de gewone championsleague. En nog 3 extra spelers voor 1 februari 2008 als die nog niet gespeeld hebben in de CL. (bron: http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf)quote:The player lists have to be submitted to UEFA through the national
association by the following fixed deadlines:
a) 10 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 26 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 9 August 2007 (24.00 CET): for all matches in the third qualifying round;
d) 1 September 2007 (24.00 CET): for all further matches as from the first
match in the group stage up to and including the final.
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/?section=128&id_event=191&Submit=OKquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef notunreal het volgende:
Is suarez weer fit? Ik dacht dat hij nog steeds geblesseerd was? Dus hij speelt woensdag gewoon mee? Iemand enig idee hoe het uitzicht van vak 128 is? 127 was uitverkocht:(
Wie zal er beter voldoen als tien? Giovani dos Santos Ramirez of Bojan Krkic-Pérez?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Maar Motta is natuurlijk geen 10 zoals Sneijder. Eerder een verdedigende middenvelder.
Motta als vervanger voor Davids zou logischer zijn,
Maar vraag me af of hij haalbaar is, hij zal een flink salaris vragen. (en oa AC milan wil hem hebben)
Zou wel een aanwinst voor de Nederlandse competitie zijn.
Ik had wel verwacht dat hij wegging. Zoveel geld als nu zou Ajax never nooit meer voor hem krijgen en die vraagprijs had van Geel slim opgeschroefd naar 30 miljoen ipv 15 miljoen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paniek, mwah vooral teleurstelling na mooie woorden en een afgeketste deal van het weekend, en dan opeens toch weg.
Als Ajax nog met 1 topper en 2 redelijke spelers op de proppen komt kan het allemaal nog wel meevallen. Maar als er niemand meer komt gaat het een uiterst zwaar seizoen worden denk ik.
Dus paniek? Onder voorbehoud nog niet.
*edit* tnx voor de CL info.
Dat zei hij wel heel stellig, ik had eerder een "niet haalbaar" antwoord verwacht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vind "ik ga niet op namen in" niet echt veel zeggend, eigenlijk.
Ga toch gauw weg, ik zag gisteren die debiele actie van hem tegen Bremen nog op youtube.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
Kan Roger zn kicksen niet nog n jaar onderbinden?
Ben idd wel eens dat een 19 jarig gastje weinig zoden aan de dijk zet. Liever een ervaren oudere speler.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij wegging. Zoveel geld als nu zou Ajax never nooit meer voor hem krijgen en die vraagprijs had van Geel slim opgeschroefd naar 30 miljoen ipv 15 miljoen.
T'is jammer, maar Sneijder wel gegund.
Ik bibber nu enkel voor wie er komen gaan, en hopelijk geen 19 jarig gastje dat overal het gedoodverfde talentje is, maar een kerel die er meteen staat. Kost wat meer maar who cares.
Ik zou beide halen als ik Ajax was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal er beter voldoen als tien? Giovani dos Santos Ramirez of Bojan Krkic-Pérez?
T is iig een ervaren speler. En een type Sneijder is er toch niet....quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet iedereen met Motta?
Motta is een totaal andere speler dan Wesley dat is.
Dan hebben we het over huren neem ik aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou beide halen als ik Ajax was.![]()
Ik denk dat ze niet geschikt zijn voor de 10 positie.
Ik weet niet of ze ook echt een type Sneijder gaan halen. Van Geel had het erover dat Ajax net iets anders gaat spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet iedereen met Motta?
Motta is een totaal andere speler dan Wesley dat is.
Ja maar dan zetten we die 27 miljoen op een spaarrekening bij dirk scheringa en dan hebben we de rente erbij volgend jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over huren neem ik aan?
Zitten we volgend jaar weer met hetzelfde probleem
Natuurlijk wel. Hebben we Huntelaar al helemaal verneukt om met de rug naar de goal te spelen dan gaan we dadelijk met Gabri, Motta spelen en Davidsquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
T is iig een ervaren speler. En een type Sneijder is er toch niet....![]()
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar als een ervaren oudere speler naar Ajax wil en kan betekend dat wel dat hij van een lager niveau is. Dan heb ik liever een talentvolle speler.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dan zetten we die 27 miljoen op een spaarrekening bij dirk scheringa en dan hebben we de rente erbij volgend jaar![]()
Mochten ze een ervaren speler halen, dan zie ik graag ook een talentvolle speler komen a la Defour. Het lijkt mij verstandig niet alleen naar komend seizoen te kijken, maar ook naar de lange termijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, ajax heeft nu wel veel geld om een meer gerenomeerde naam te halen (en dus geen ono achtige naam ofzo...)
Volgens een artikel van Sport van vorige week wordt Dos Santos verhuurt aan Getafe, aangezien Rijkaard en Barca een goede relatie heeft met Laudrup en Barca Dos Santos het liefste ervaring ziet opdoen in de Primera División.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou beide halen als ik Ajax was.![]()
Ik denk dat ze niet geschikt zijn voor de 10 positie.
Als Ajax Slavia net zo onder druk kan zetten als PSV afgelopen zaterdag ( en daar ga ik wel van uit ) is Gabri een heerlijke middenvelder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef Camplo het volgende:
Wat een paniek opeens voor woensdag?
Slavia gaat er hard aan.
Onze verdediging staat goed, we missen alleen een goed schot + 500% creativiteit op het middenveld right now.
Die zal er nu woensdag nog niet staan, maar ik verwacht nu wel heel goede namen van Ajax' kan uit. Geen B-namen s.v.p.
Ja lijkt me goed idee. Het zou dan ook om twee aankopen gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mochten ze een ervaren speler halen, dan zie ik graag ook een talentvolle speler komen a la Defour. Het lijkt mij verstandig niet alleen naar komend seizoen te kijken, maar ook naar de lange termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |