Daar istieweer! Onze eeuwige zeikstraal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme, ben je een beetje iets anders aan het doen op Zondag, krijg je een Spits met dit grafnieuws in je klauwen gedrukt..
Er moet me verdomme toch iets voor terugkomen ook dan! Al zal Ajax de hand wel weer op de knip houden.
Ambities? M'n reet.
Dat lange ternijn denken, ik heb er nog weinig van gemerkt. Ben het eens dat Geel zn werk goed doet, met name in het onderhandelen, maar volgend jaar is toch wel erg angstig dan lopen we leeg. Men is teveel met geld bezig, maar ja dat is niet Geel maar het lot van een beurs genoteerde club.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. van Geel weet precies wat ie wilt en denkt ook aan de lange termijn.
Je weet als Ajax zijnde dat er altijd een topclub langs kan komen met een grote zak geld. Maar deze zak was wel heel erg groot.
Hulde aan Martin!
Blablablablabla, lange termijn, blablabla.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. van Geel weet precies wat ie wilt en denkt ook aan de lange termijn.
Je weet als Ajax zijnde dat er altijd een topclub langs kan komen met een grote zak geld. Maar deze zak was wel heel erg groot.
Hulde aan Martin!
iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar istieweer! Onze eeuwige zeikstraal.
Als die vervanger dan net (bijna) net zo goed is, maakt het niet uit. want de nieuwe speler heeft dan ook een veel langer contract als Sneijder en blijft dus ook langer of wordt weer voor veel verkocht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja denk eigenlijk ook dat PSV nog wel meer wil, en dus je ben echt absurd veel kwijt voor een redelijke vervanger.... Maar ja dat is het resultaat van de verkoop.![]()
Lange termijn is OOK belangrijk, maar de hegemonie van psv doorbreken en AZ onder ons houden ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blablablablabla, lange termijn, blablabla.
Ajax moet eens een echte prijs gaan pakken, opzouten met dat lange termijndenken.
Dan had Sneijder net zo goed niet verkocht kunnen wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als die vervanger dan net (bijna) net zo goed is, maakt het niet uit. want de nieuwe speler heeft dan ook een veel langer contract als Sneijder en blijft dus ook langer of wordt weer voor veel verkocht.
En ik las ergens dat Aissati een gelimiteerd transfersom had? wat is daar van waar?
Lijkt me een type Hedwiges Maduro.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Evander Sno zou misschien wel een leuke versterking zijn
Dan had je volgend jaar nog maar max 10 miljoen gekregen, wie had je daarvoor willen halen. nu hebben we er veel geld vooor gekregen en kunnen we een goede vervanger halen die niet volgend jaar al weg gaat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan had Sneijder net zo goed niet verkocht kunnen worden
quote:Jongens gooien steen door ruit spelersbus Ajax
HALSTEREN - De spelertjes van het C2-elftal van Ajax zullen zich het uitstapje naar Halsteren nog vaak herinneren.
Ze mochten voor het eerst met de luxe spelersbus van Ajax 1 reizen. Terwijl de jeugdige talentjes op het Jan Besters toernooi bezig waren aan een gezellig en sportief sportfestijn gooiden vandalen een steen door de achterruit van de spelersbus.
Buschauffeur Rob Smit had wel gezien dat drie jongens naar de bus hadden gespuwd, maar had zeker niet verwacht dat ze ook nog eens een steen door de achterruit zouden gooien. ,,Het waren drie jongens van een jaar of 15. Ik heb ze in het bos weg zien rennen,'' vertelde de verbouwereerde chauffeur. ,,Ik rijd 15 jaar de spelersbus, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ja maar dan hadden we wel veel meer aanvallende kwaliteiten gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan had je volgend jaar nog maar max 10 miljoen gekregen, wie had je daarvoor willen halen. nu hebben we er veel geld vooor gekregen en kunnen we een goede vervanger halen die niet volgend jaar al weg gaat.
Daarnaast rijmt het ook niet echt met de doelstellingen. Je wil kampioen worden en CL gaan spelen, maar je beste speler mag wel 2 dagen voor de CL wedstrijd en een week voor aanvang van de competitie weg. En dan moet er wel iets voor terugkomen, als er aan het eind van deze week nog niks gepresenteerd is, hou ik mijn hart vast...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lange termijn is OOK belangrijk, maar de hegemonie van psv doorbreken en AZ onder ons houden ook.
Logisch als er nog 1 of 2 goeie spelers komen is het allemaal nog niet verloren, maar eerst zien, dan geloven. Dit is allemaal erg kort dag zo.
Of de doelstellingen moeten bijgesteld worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast rijmt het ook niet echt met de doelstellingen. Je wil kampioen worden en CL gaan spelen, maar je beste speler mag wel 2 dagen voor de CL wedstrijd en een week voor aanvang van de competitie weg. En dan moet er wel iets voor terugkomen, als er aan het eind van deze week nog niks gepresenteerd is, hou ik mijn hart vast...
quote:'Ik snapte de houding van Ajax niet'
De transfer naar Real Madrid was nog maar net in kannen en kruiken, of een verslaggever van de Spaanse sportkrant AS stond zondagavond al op de stoep van de woning van Wesley Sneijder. De middenvelder werd in het maagdelijke wit gehesen en gaf zijn eerste interview als Merengue.
“Ik ben best wel nerveus”, gaf de middenvelder toe. “Real Madrid is toch één van de grootste clubs ter wereld. Gelukkig is nu alles achter de rug en is de transfer afgerond. Ik wilde dolgraag naar Real Madrid en dat is nu realiteit. Ik kan niet wachten om kennis te maken met mijn nieuwe ploeggenoten.”
“Nooit heb ik er bij nagedacht dat ik voor een club als Real zou kunnen spelen. Je weet nooit wat er kan gebeuren, maar dit is wel heel speciaal. Een lekker gevoel. De geschiedenis van Real Madrid? Eerlijk gezegd weet ik niet heel veel, maar ik weet wel wat voor impact deze club heeft over de hele wereld. Ik ben weg van de kleur wit en het Santiago Bernabéu is een prachtig stadion.”
“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik de houding van Ajax eerlijk gezegd niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”
“Of ik het bestuur van Ajax heb overhaald? Néé. Het bestuur van Ajax vond het eerste bod van Real onvoldoende. Ik heb wel gezegd dat ik graag voor een club als Real Madrid wilde spelen. Dat daarmee een droom zou uitkomen. Gelukkig deed de club een verhoogde aanbieding en komt mijn droom alsnog uit. Mijn favoriete speler bij Real Madrid? Dan ga ik voor van Ruud van Nistelrooy. Dat is een geweldige speler met een geweldigde persoonlijkheid.”
“Mijn goede en slechte punten? Ik ben tweebenig en daarnaast maak ik veel doelpunten. Dat zijn eigenschappen die trainers zeer zeker waarderen. Dat hoop ik ook bij Real Madrid te laten zien. Slechte punten…Dat laat ik de trainers beoordelen. Ik heb vijf jaar bij Ajax in het eerste elftal gespeeld en heb nu deze transfer afgedwongen. Ik moet nog veel leren en ik weet zeker dat ik dat de komende jaren ook ga doen.”
“Ik denk wel dat de speelstijl van Real Madrid bij mij past. Daarnaast is de Primera División een prachtige competitie om in te spelen. Ik hoop zoveel mogelijk titels te winnen en aan het madridismo te laten zien wie Wesley Sneijder is. Wat ik zal gaan toevoegen? Goede vraag. Ik kan alleen maar mijn uiterste best doen. Ik ben nog jong en met grote spelers aan mijn zijde zal dat ongetwijfeld lukken.
“Ik weet nog weinig over hoe Bernd Schuster wil gaan spelen. Ik heb gelezen dat hij een uitstekende trainer is met een geweldige mentaliteit, half Duits en half Spaans. Schuster wil georganiseerd spelen, maar voor de rest weet ik nog weinig. Dat komt ook pas later aan de orde. De komende dagen staat er veel op het programma. Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen.”
quote:
Hij heeft zijn charme-offensief goed op ordequote:
exactely my thoughtsquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef Scorpie het volgende:
Wesley moet niet zo zeuren over de houding van Ajax. Hij mag wel eens zeuren over de houding van zijn nieuwe werkgever.
hebben die verslaggevers standaard een Real-shirt in hun tas zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |