Welke weet ik niet. Maar aangezien HcC Colin mocht kopen, MvG en HtC gezamenlijk Suares kochten is MvG nu wel weer aan de beurt. Een voormalige eredivisie speler wordt het dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:54 schreef Mooi_boy het volgende:
Mensen hier een idee met welke spelers Ajax bezig is?
Ik vrees dat dat betekent dat we het in delen krijgen. iig zo lijkt het voor mij.quote:Met de transfer van de 23-jarige aanvallende middenvelder is in totaal 27 miljoen euro gemoeid.
Alvesquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:27 schreef TornadoDK het volgende:
Wel balen dat Sneijder weg is. vooral zo vlak voor deze wedstrijd.
Ik verwacht wel nog heel wat van Ajax. 27+17+5 = 49 - 9 = 40 miljoen hebben ze nog over.
Daar moeten toch zeker 2 toppers voor kunnen worden gehaald.
Ik zeg Aissati, Dembele, Boussoufa, Alves. Laat hier maar twee spelers van komen. en dan nog een goede verdediger.
Die zul je niet snel vinden..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:41 schreef Schanulleke het volgende:
van Geel kan hier weinig aan doen, reken maar dat Wesley achter de schermen druk heeft gezet, zo 'loyaal' is hij wel.
Ben wel benieuwd wie er gaat komen, ik hoop echt op een creatievere speler dan Sneijder.
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.quote:
Plus een geweldige steekpass, een goed overzicht. Een geweldige vrije trap, een enorme werklust. Nooit opgeven en altijd blijven gaan. We gaan hem enorm missen. Wie we ook halen, we gaan er op zeker achteruit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.
Niet creatiefquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.
Yepquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Motta is toch trouwens meer een cm dan een 10?
Dan zou ik snel 12 miljoen bieden.. Heb eigenlijk liever Aissati dan Affelay..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:58 schreef Longmen het volgende:
laat Aissati/Affelay maar komen maar PSV zal de hoofdprijs (ik schat boven de 12 mil) vragen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |