het was een doorzichtige sticker met het woord feest eropquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jij plakt een t-mobile logo op je deur? .....![]()
Had je maar moeten googlen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:59 schreef lesley het volgende:
nu heb ik dat ding op mijn hoogglans witte voordeur geplakt, er zaten ook geen instructies bij dat dat niet mocht ofzo.
Die slaapt al denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:21 schreef Houniet het volgende:
deo is de oplossing
Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken, hoop ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:59 schreef lesley het volgende:
er zaten ook geen instructies bij dat dat niet mocht ofzo.
quote:
Leugensquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:41 schreef PiRANiA het volgende:owned
nee hoor
ik vind het best zielig voor je![]()
![]()
quote:
dan zal commandant vast ook geen probleem zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:57 schreef chiren het volgende:
Gebruik gewoon sticker remover zonder aceton, kun je bij de Gamma halen, heb ik ook gebruikt na het embleemloos maken van m'n autoWerkt prima...
En niet iemand anders de schuld geven van je eigen lompheid![]()
commandant schuurt toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 05:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
dan zal commandant vast ook geen probleem zijn![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jij plakt een t-mobile logo op je deur? .....![]()
Stickerverwijderaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:57 schreef chiren het volgende:
Gebruik gewoon sticker remover zonder aceton, kun je bij de Gamma halen, heb ik ook gebruikt na het embleemloos maken van m'n autoWerkt prima...
En niet iemand anders de schuld geven van je eigen lompheid![]()
Zal me niet verbazen als dat er tegenwoordig wel instaat sinds die amerikaanse vrouw die haar baby wou drogen in de magnetron.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Nembrionic het volgende:
Welke mongool plakt er dan ook een RAAMsticker op iets anders dan een RAAM?
"Ja..er stond niet bij dat het niet mocht"
Je stopt zeker ook je kat in de magnetron om te drogen. Er stond in de handleiding immers niet dat de magnetron daar niet voor bedoeld was
heb het gebruikt nadat ik mijn emblemen had verwijderd van de auto.. niks aan de hand.. stickerresten weg.. even uitpoetsen en klaarquote:
Je moet niet alle broodje aapverhaal gelovenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als dat er tegenwoordig wel instaat sinds die amerikaanse vrouw die haar baby wou drogen in de magnetron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |