Ja, die pindakaas scene deed het hem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
The war of the words.
de meest recente dan.
Dat zijn ook helemaal geen kut filmsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
American Psycho
Lost in Translation
Ik vond ze vet, vooral wanneer je erachter komt dat het de 2de keer helemaal fout is gegaan en die deuren open bleven staan waardoor de zombies in de stad terecht zijn gekomen en het daar nu helemaal uitgestorven isquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat zijn ook helemaal geen kut films![]()
Resident Evil zou alleen erger kunnen zijn met Uwe Boll als regisseur
Ja lekker danquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb deel 2 niet eens gezien..
Die film is geniaal !quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb bijna in mijn broek gepist bij Kung Pow - Enther The Fist, bij dit stukje:
Master Tang: I remember a long time ago, when a friend told me there would be a chosen one.
[flashback to a younger Tang talking to Master Doe]
Master Doe: There will be a chosen one.
Master Tang: He then told me of the significance.
[flashback]
Master Doe: It will be significant.
Ik kon helaas geen clipje vinden.
Sowieso een grappige film... maar heel erg fout natuurlijk.
Ook geniaal is dit stukje: http://nl.youtube.com/watch?v=aeUKmP3eDX8
Plaatje doet het niet, lieverd.quote:
Hier wel, popjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, lieverd.
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.quote:
Zo dan, licht in mijn levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.
Dun!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh, maar die ken ik!
Gezien toen ik klein was, inderdaad leuk, maar Airplane is leuker.
And don't call me Shirley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |