quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, ook niet... ik bedoelde bonifatius...........
Of Ier!quote:
quote:
Voor jouw info, hij werd waaarschijnlijk veroordeeld op een Kestiga, en werd daardoor naar zee afgevoerd, gecastreerd, ingegraven en zijn oren werden afgesneden, en hij werd geofferd aan de goden. Maar minstens zo barbaars hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Of Ier!
Oh ja, hij was niet ingeburgerd en werd dus doodgeslagen!
trusten, ik duik ook platquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nou ja... Het is bijna 2 uur... Ik ga maar eens naar bed.........![]()
![]()
![]()
Welk goede doel?quote:
niet de hartstichting maar dat bandjequote:
quote:
Tja, Kestiga is net zoiets als het huidige staatsexamen, neem ik aan. En verder: 's lands wijs, 's lands eer, toch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voor jouw info, hij werd waaarschijnlijk veroordeeld op een Kestiga, en werd daardoor naar zee afgevoerd, gecastreerd, ingegraven en zijn oren werden afgesneden, en hij werd geofferd aan de goden. Maar minstens zo barbaars hoor.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:59 schreef Homdeck het volgende:
michael stipe?
Ik gokte ook maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:12 schreef Homdeck het volgende:
noem er 1![]()
maar ze zijn niet goed
in the ghetto ook niet
die inderdaad en (you're the devil) in disguise ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Muss I denn?
dan zal het de voorloper van de top40 geweest zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:17 schreef ScottTracy het volgende:
Toch heeft hij in de Top 40 althans geen nummer 1-hits gehad. Daarvoor wel een paar in obscure lijstjes, maar dat zijn er wel meer geweest dan 2 geloof ik.
Dat maakt toch niet uit?? Ik gooi er alleen maar mijn mening doorheen!! Wil niet zeggen dat die heilig is hoor!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond ze vroeger trouwens wel leuk die films
Voornaam is hetzelfde als van de actrice die 'Medicine Women' vertolktquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas. Dat is niet blijven hangen.
Ik hoop dat je Eternal Sunshine nog niet hebt gezien dan??quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
alles met Jim Carrey (behalve man on the moon en Truman show)
Nee?? Vertel??quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Eternal Sunshine nog niet hebt gezien dan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |