Fiction Plane jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fiction Plain
Mjah, ik vind het goed genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, oke dan, maar plain of plane is heel wat anders
Net als syndroom of stoornis
Stem lijkt zoveel op die van zijn pa!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef ScottTracy het volgende:
Lekkere single, Two Sisters van Fiction Plane. Kom net te laat binnen zie ik al
Moet je Firefox gebruiken en de AdBlockPlus plugin even installeren... Zie je nooit meer reclamequote:Op maandag 13 augustus 2007 01:04 schreef erkel het volgende:
[..]
En ik ga ervandoor, want ik kan niet normaal Fokken door die irritante Flashreclames![]()
Dat mag, jij beslistquote:
Misschien verstandig idd. Ligt voor een deel ook aan dit langzame strontding hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Moet je Firefox gebruiken en de AdBlockPlus plugin even installeren... Zie je nooit meer reclame
Welnee, alleen als ze erachter komen. En dan moet je het toch zelf posten dat je dei gebruiktquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Het levert je wel een ban op, zo'n Adblocker.
Is dat zo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Het levert je wel een ban op, zo'n Adblocker.
Heb ik net gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, alleen als ze erachter komen. En dan moet je het toch zelf posten dat je dei gebruikt
Dan moeten ze het nog lezen ookquote:
jij maakt hem compleetquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Pieter Kooijmans
Max van der Stoel
Hans van den Broek
Ruud Lubbers
Foucaultquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
slinger van fouceau?
Nee, veel eerder...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Willem van Oranje.
quote:
ok vraagstelling is misschien wat vaag.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
He begrip Bekende Nederlander is toch echt uitgevonden voor mensen die door de media bekend zijn geraakt. Willem van Oranje is nou niet echt door 'de media' bekend geraakt toch???
delftse courantquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
He begrip Bekende Nederlander is toch echt uitgevonden voor mensen die door de media bekend zijn geraakt. Willem van Oranje is nou niet echt door 'de media' bekend geraakt toch???
Nonsens!! Het begrip Bekende Nederlander is pas uitgevonden in de 20e eeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |