quote:op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
beetje hypocriet,,vindje ook niet
komop,,je mag dus geen godverdomme zegge maar wel iemand ene knal voor ze kop geven..zo heeft god het denk ik ook niet gwildmaar whatever,,over middeleeuwse ziektes zullen wehet ook maar niet hebbe..dat gezeik met respect voord e doden is ook niks dan bullshit..good topic overigens
kusjes voor ts
![]()
stoerquote:op maandag 13 augustus 2007 00:27 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
go fuck yourself
schelden = tegen iemand andersquote:op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef schaakkipje het volgende:
schelden en vloeken zijn verschillende dingen hoor
perfect!! gezegdquote:op maandag 13 augustus 2007 00:23 schreef zyggie het volgende:
meestal zijn de mensen die het constant gebruiken van het trieste type, maar die correlatie daargelaten heb ik geen problemen als men het als een terechte krachtkreet gebruikt. ik kijk dan wel een beetje op je neer, maar dat heb je met meer dingen.
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?quote:op maandag 13 augustus 2007 01:01 schreef amvrosios het volgende:
stelletje zeikerds die niet tegen kanker kunnen
kanker r0x the b0x!
bespaar je de moeite, dit is zo'n topic waar het 'hip' wordt om kanker te roepen, het liefst met stijve penis.quote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |