gewoon al die luitjes op vol wegziekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus binnenkort misschien geen FOK DGKforum meer?
waar ze paardenbiefstuk gratuit uitdelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij welke winkel moet ik paraderen?
Lekker laten krullenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Iemand een tip voor mij. Me haar gaat steeds erger krullen en wil niet hele dagen tangen zoals Nadia en Amanda, maar ik haaaaaaaaaaaat die krullen verschrikkelijk!!!
het nr of mn uitlegquote:
HiDiHo mot een forum beginnen voor ons, ik ga niet op andere fora lopen zieken, doe ik hier wel..quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gewoon al die luitjes op vol wegzieken![]()
Er is sinds vrijdagavond geen mod meer te bekennen, terwijl er van te voren altijd aangegeven wordt als er eentje weg is. Zelfs geen hulpmod.quote:
Die is gaafquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Tja een goede oude
http://nl.youtube.com/watch?v=Dl8K4LDoblo
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij is dit ook wel iets voor jou:
http://www.rathergood.com/gaybar/
Ik ga in vette stakingquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is sinds vrijdagavond geen mod meer te bekennen, terwijl er van te voren altijd aangegeven wordt als er eentje weg is. Zelfs geen hulpmod.
Er wordt niet ingegrepen na een TR.
Danny wil van dit forum af, daar is een topic over geweest.
Yvonne was tegen en is nu ook nergens te bekennen.
De confrontatie van gisteren hebben ze laten gaan.
Geen actuele bron, maar 1 +1 optellen.
Dat nummerquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar ze paardenbiefstuk gratuit uitdelen![]()
haha, geinig clippie. zag een gozer met een afgebroken plee op de grond liggen. heb zelf ooit in heiloo in een kroeg een dronken kerel gezien in de plee van cafe de railway die zat te schijten in een urinoir hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QvuyyC99cPY van eigen bodem![]()
Jij kan echt rijmen en dichten zonder je hempie op te lichtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Vroeger:
Er was eens muisje van slag
Ging soms over stag
Ze nam graag een fles
niet 1 maar wel 6
Vergat dat de opener in de la lag
Nu:
Soury werd plots een jaar ouder
Eend bood haar toch aan zijn schouder
Ze dacht , weet je wat
Ik ben soms wel zat
Maar vraag als kadootje een flessenrek met kurkentrekkerhouder![]()
Gefeliciteerd![]()
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Er is sinds vrijdagavond geen mod meer te bekennen, terwijl er van te voren altijd aangegeven wordt als er eentje weg is. Zelfs geen hulpmod.
Er wordt niet ingegrepen na een TR.
Danny wil van dit forum af, daar is een topic over geweest.
Yvonne was tegen en is nu ook nergens te bekennen.
De confrontatie van gisteren hebben ze laten gaan.
Geen actuele bron, maar 1 +1 optellen.
danny de mol?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
Ik heb idd eerder gelezen dat Danny van DGK af wilde als forum
We zijn het 1 na de grootste subforum, maar niet goed voor het imago van Danny's forum.quote:
Ik zal wel moeten of ik moet hele dag met stijltang in me handen gaan szitten, zodra ik buiten kom en het is vochtig schieten me krullen er toch weer in. Maar ik haat ze echt, het worden er steeds meer!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |