betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Heeft een van de dames daar een visie over?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef markisboer het volgende:
is het saai in de goudenkooi ?
Jij hebt echt overal verstand van hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.
[..]
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.
Thnx, weer iets geleerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Omg, als Amanda en Brain, en Dennix en Nada tegelijk ruzie hebben,
dan gaan ze gewoon bij elkaar in bed slapen
Ik moet er niet aan denken![]()
Was dat maar waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niets van weet hou ik gewoon m'n mond
Past wel bij hem toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig is
Hij ziet er echt uit als een pauper, maar Flens zal er wel voor vallenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
SHE...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
ruud.nl ik kwam deze net tegen en moest gelijk aan jou denken
Nena![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |