Ik denk dat ze al rond zijn met 1 of 2 spelers, maar dat het afhing van het wel of niet gaan van Sneijderquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef venomsnake het volgende:
Dus toch weg. Wel naar een absolute topclub.
Ben benieuwd wie zijn vervanger zal worden.
Zal vast niet goedkoop worden want elke club weet nu dat Ajax een enorme zak geld heeft.
Of ze moeten al een akkoord met een andere speler hebben, kan natuurlijk ook.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Engelaar, Pryor en Touma!
Ik mag toch hopen dat hij niet meer hoeft te zoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Ach zijn waarde in tijdens de zomervakantie nog wel even 10 miljoen omhoog gegaan. Worden nu paar drukke dagen voor Martin om een goede vervanger te zoeken. Ik hoop op Defour of Aissati.
tja wat moet je anders.., je moet zo´n jongen ook het geluk gunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Apfel. het volgende:
mensen die nu nog blij zijn dat die transfer is doorgegaan hebben echt geen clubliefde / gevoel
Het was Sneijder die een afspraak had met Ajax om nog een jaar te blijven en die het zelfs op een persconferentie (!) liet weten, ik voel me echt genaait als supporterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is Ajax dat voor het geld heeft gekozen, het is niet dat Welsey Sneijder een transfer geforceerd heeft.
Dat is waar Ajax op leeft. Geld die uit de jeugdspelers wordt gehaald.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Apfel. het volgende:
"Technisch directeur Martin van Geel geeft tekst en uitleg. “Wij zijn trots dat na Ryan Babel er weer een zelfopgeleide speler voor heel veel geld naar een absolute Europese topclub gaat."
ik kots op je v geel
stond het om 18.45 al op ajax.nl en hebben we allemaal zitten slapenquote:zondag 12 augustus 2007 18:45
Wesley Sneijder naar Real Madrid
Ik voel me ook nog steeds fucking genaaid, en vind het nog steeds een klote uitspraak dat hij nooit had mogen zeggen!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was Sneijder die een afspraak had met Ajax om nog een jaar te blijven en die het zelfs op een persconferentie (!) liet weten, ik voel me echt genaait als supporter
Stond al klaar achter de schermen denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
stond het om 18.45 al op ajax.nl en hebben we allemaal zitten slapen![]()
Dat dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was Sneijder die een afspraak had met Ajax om nog een jaar te blijven en die het zelfs op een persconferentie (!) liet weten, ik voel me echt genaaid als supporter
Ik dacht juist dat van Geel een andere gedachte had. Juist jonge spelers langer aan Ajax binden, om zo door te groeien naar de Europeese top. Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is waar Ajax op leeft. Geld die uit de jeugdspelers wordt gehaald.
WelkomEngelaar,
Pryor en
Touma!
vander vaart
seedorf
![]()
Jij wint niet liever de CL bijv?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
En de Ajax-jeugdopleiding betaalt zich natuurlijk wel even formidabel uit... liever dit dan de tijd dat Kluivert, Reiziger etc voor niks de deur uitliepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |