volgens mij telegraaf.nl afgelopen vrijdag, en die zijn doorgaans wat Ajax betreft goed geïnformeerdquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Iedereen praat over die twee vervangers, maar hoe komt dat nieuws de wereld in dan?
lees het vorige topic even doorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Apfel. het volgende:
mensen die nu nog blij zijn dat die transfer is doorgegaan hebben echt geen clubliefde / gevoel
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef BB-boy het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie er morgen gepresenteerd wordt.
deze situatie was onhoudbaar... uiteindelijk is dit voor iedereen het beste denk ik... als Ajax de miljoenen wijselijk investeert hoeven ze er niet veel slechter van te wordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Apfel. het volgende:
mensen die nu nog blij zijn dat die transfer is doorgegaan hebben echt geen clubliefde / gevoel
Lees het vorige topic doorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef denthemen het volgende:
Voelen jullie je niet genaait door het feit dat er een hele persconferentie was omdat Sneijder een jaar zou blijven en dan nu dit?
nee dat was de situatie op dat moment, toen zag het er niet naar uit dat Real of een andere club echt 27 miljoen euro zou gaan bieden...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef denthemen het volgende:
Voelen jullie je niet genaait door het feit dat er een hele persconferentie was omdat Sneijder een jaar zou blijven en dan nu dit?
Idd snap ik ook niet maarja wat kan je ertegen doen hequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Apfel. het volgende:
Het is Ajax dat voor het geld heeft gekozen, het is niet dat Welsey Sneijder een transfer geforceerd heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef denthemen het volgende:
Ajax en goed investeren hihiquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deze situatie was onhoudbaar... uiteindelijk is dit voor iedereen het beste denk ik... als Ajax de miljoenen wijselijk investeert hoeven ze er niet veel slechter van te worden
Ik houd er wel van, een man van z'n woord. Ach hij was natuurlijk niet te houden, maar dan moet je dit niet roepen. Het ga je goed op de bankquote:Wesley Sneijder is ook komend seizoen Ajacied. Dat heeft de middenvelder (23) zijn bestuur laten weten. Sneijder, die een contract heeft tot 2009,stond in de belangstelling van Valencia, maar dat kon niet aan Ajax' vraagprijs voldoen.
Sneijder maakte aan alle geruchten een einde door aan te geven nog minstens één seizoen voor Ajax te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |