Dat jij een user bent ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Tommmm het volgende:
het feit dat er een film over bestaat is al erg!!
Ik wil 'm lekker wel zien!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Tommmm het volgende:
het feit dat er een film over bestaat is al erg!!
kutneus? chill woordquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tommmmm, ongelofelijke kutkneus dat je bent.
Je snapt het niet helemaal wij kijken naar megolen die in dat programma spelen ... daarom vond je het vast niet leuk je snapte het gewoon nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Tommmm het volgende:
wat een kloteserie en nu gaan ze er nog een film van maken ook omdat de serie zo goed liep...welke megolen kijken nu naar dat kkprogamma!
Leer eerst duidelijk articulerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Tommmm het volgende:
wat een kloteserie en nu gaan ze er nog een film van maken ook omdat de serie zo goed liep...welke megolen kijken nu naar dat kkprogamma!
ik heb em al gezien, al een maand+ voordat ie hier in de bios kwamquote:
Hoe!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik heb em al gezien, al een maand+ voordat ie hier in de bios kwam![]()
Internet.quote:
eindelijk iemand waar ik mee kan pratenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:26 schreef DJJoris het volgende:
Volgens mij is deze serie nog slechter dan Police Academy deel 30 sort to speak
hahaha ja ja! en toen die ene keer he.. hahaha weet je nog hahahaha!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Mustard_Man het volgende:
De serie is juist vet gaaf.
De film is een stuk minder.
Mn favoriete episode is als ze die dude in een milkshake pak gaan achtervolgen, waarna deze aan het einde doodgereden wordt.![]()
Grasmat is een wannabe iemand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:22 schreef grasmat het volgende:
[..]
hahaha ja ja! en toen die ene keer he.. hahaha weet je nog hahahaha!
loser.
ja en toen pakte je moeder zo de kaasschaaf en OMGLOL!!!!!111111111111111111111 JEWEETS!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:22 schreef grasmat het volgende:
[..]
hahaha ja ja! en toen die ene keer he.. hahaha weet je nog hahahaha!
loser.
zegt iemand die volgens zijn Last.fm account de afgelopen week 50x naar 50cent geluisterd heeftquote:
Ja, ed is multicultureel en staat altijd open voor nieuwe muziek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
zegt iemand die volgens zijn Last.fm account de afgelopen week 50x naar 50cent geluisterd heeft
50 Cent 46 plays.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
zegt iemand die volgens zijn Last.fm account de afgelopen week 50x naar 50cent geluisterd heeft
zodat je extra stoer bij je mocro homies kan doen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ed is multicultureel en staat altijd open voor nieuwe muziek.
En wat is het fucking probleem?
Alsof mijn mocro homies internet hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef grasmat het volgende:
[..]
zodat je extra stoer bij je mocro homies kan doen?
Het probleem is dat je mij een wannabe noemt terwijl je eerst eens naar jezelf moet kijken.
The Game, rofllol.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof mijn mocro homies internet hebben.
Ga maar lekker The Game luisteren.
is er IEMAND die dit leuk vindt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef minimax het volgende:
geen ruk aan die serie - maargoed, ieder z'n ding
Waarom moet er naar een spelletje geluisterd worden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof mijn mocro homies internet hebben.
Ga maar lekker The Game luisteren.
The game is een artiest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom moet er naar een spelletje geluisterd worden?
Daar zijn de meningen behoorlijk over verdeeldquote:
Echt, te triest voor woorden. vervang Amerikanen voor Marokkanen en de database is te klein voor alle anti-racisme opmerkingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef Canisfire het volgende:
Het gaat helemaal nergens over te amerikaans naar mijn smaak en daar hou ik niet van amerikanen
Joh, ga Amerikanen knuffelen en gezellig een kopje rooibosthee met ze drinkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Echt, te triest voor woorden. vervang Amerikanen voor Marokkanen en de database is te klein voor alle anti-racisme opmerkingen.
U S A !!!!.
Graag, die hebben mij nog nooit iets aangedaan, ja een fikse hoeveelheid erg gezellige avonden en fiks wat logeer adressen in de US.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Joh, ga Amerikanen knuffelen en gezellig een kopje rooibosthee met ze drinken
LOLLERHYDROGENBOM!!111111EINS!! ED PRAAT IN 3RDE PERSOON ZOMFGGGGGGGGGGGGG!!!!!111111quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ed is multicultureel en staat altijd open voor nieuwe muziek.
En wat is het fucking probleem?
Hij is een heldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |