Als dat het enige was wat er mis was met de Macquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Ze vergeten altijd iets mee te geven word je toch gewoon gek van! is al de zoveelste keer dat het gebeurd.
En wat dan, dr. Freud....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb mensen die dat willen doen voor mij, dan zegt dat meer over jou dan mij
Bij mij waren ze een rietje vergeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Ze vergeten altijd iets mee te geven word je toch gewoon gek van! is al de zoveelste keer dat het gebeurd.
Waarschijnlijk omdat jij altijd het verkeerde besteltquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb mensen die dat willen doen voor mij
Op school kom je ook niet vaak he...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon in het centrum maar kom amper bij de mac af en toe maar telkens gebeurd het
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Op school kom je ook niet vaak he....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
gebeurd
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
gebeurd
Je moet ook niet van die lastige bestellingen opgevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Die kroketten bewaren ze anders ook gewoon in een warmhoud lade... Dus het enige verschil is dat je broodje dan iets "verser" isquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef fathank het volgende:
De truc is om een McKroket zonder saus te bestellen, die hebben ze namelijk zo goed als nooit op voorraad liggen
Dat kan helemaal niet!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef heixei het volgende:
Mag ik een Cheesburger zonder kaas?
Whaha nee dat is het nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij altijd het verkeerde bestelt
Die kroketten inderdaad, maar standaard zit daar saus op. En aangezien ik die saus toch niet lekker vind bestel ik altijd zonder saus, en moet ik altijd wachten op mn verse McKroketquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die kroketten bewaren ze anders ook gewoon in een warmhoud lade... Dus het enige verschil is dat je broodje dan iets "verser" is
Dat kan wel Cheeseburger zonder kaas ik werk daar namelijkquote:
Door schade en schande word je wijs: niet wegrijden/weglopen tot dat je jouw bestelling gecontroleerd hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Zo vers is het niet de kroket is in een uhc la daar halen ze gwn je kroket uit het broodje is alleen knapperiger en warmerquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kroketten inderdaad, maar standaard zit daar saus op. En aangezien ik die saus toch niet lekker vind bestel ik altijd zonder saus, en moet ik altijd wachten op mn verse McKroket.
Dat gebeurd niet vaak het kan eens voorkomen omdat het dan ook druk is en wij ( werknemers hebben ook stress ) en zijn ook maar mensenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Djep het volgende:
[..]
Door schade en schande word je wijs: niet wegrijden/weglopen tot dat je jouw bestelling gecontroleerd hebt.
Tis erg prutserig van Mc Donalds, maar ja, je weet nou eenmaal dat jij slimmer bent dan de meeste mensen en bedrijven.![]()
15 minuten nooit friet wordt na 5 minuten wegegooid!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als dat het enige was wat er mis was met de MacGa eens rond 19.00 langs bij de Mac in Rosmalen of zo, de Drive-In. Laatste keer dat ik er was kreeg ik 2x een 1/2 portie friet die minstens 15 minuten oud was en een kroket die zo slap was dat mijn hond hem niet eens meer lustte
Hoe mensen dat durven te verkopen
Mag jij wel zo laat zulks een stoere pwst maken op fok ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef Hanstin het volgende:
[..]
mag je wel van je mama nog zo laat op Fok! zijn?
Sinds wanneer is leer koken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:32 schreef Devlinsect het volgende:
Mac Donalds
Voor 50 cent een Big Mac maken en deze voor bijna 4 EURO verkopen
Vlees wat van meer dan 10 koeien is gemaakt (kleine restjes vlees worden van beenderen afgehaalt en samengeperst tot 'hamburger'.)
Leer is koken man. Goed voor de portemonnee, beter voor het lijf, leuker voor de vrouw.
Dit gaat je mama zien vriend jij hebt problemen !quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag jij wel zo laat zulks een stoere pwst maken op fok ?
hebben ze die groenteburgers dan weer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:26 schreef Magereheinus het volgende:
De MacDonalds hier is opzich wel goed, alleen moet je altijd zo ieselijk lang wachten op een groenteburger. En om andere te pesten neem ik die altijd maar, moeten ze weer wachten op mijn bestelling
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef Schnabbeltje het volgende:
Bron: telegraaf
ma 13 aug 2007, 13:41
McDonalds-medewerkers gaan klanten te lijf
MAARSSEN - Medewerkers van de McDonalds in Maarssen zijn zondag op de vuist gegaan met klanten.
Een 18-jarige Mijdrechter en een 20-jarige man uit Abcoude bestelden eten bij de McDrive. Toen ze moesten afrekenen, noemde de kassamedewerker een hoger bedrag dan op het kassascherm stond. De Mijdrechter protesteerde en er ontstond een woordenwisseling tussen hem en de medewerker.
Volgens RTV Utrecht wond de medewerker zich zo op, dat hij met een collega naar buiten kwam. Samen gingen ze de Mijdrechter te lijf. Diens 20-jarige vriend kwam hem te hulp, waarna hij ook klappen kreeg.
De politie hield de twee medewerkers van de fastfoodketen aan. De Mijdrechter liep letsel aan zijn hoofd en been op. Hij deed aangifte van mishandeling. Tegen de verdachten is proces-verbaal opgemaakt.
Ik wil je aanraken!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef Buschetta het volgende:
[patsmode] Toen ik nog in R'dam werkte hoefde ik nooit te betalen bij de mac [/patsmode]
Bij de burger king krijg je juist te veel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
TE veel? Als je genoeg hebt om de hongersnood in Afrika te verhelpen, kijk dan heb je TE veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de burger king krijg je juist te veel mee.
Ondanks dat ik twee keer heb gezegt dat ik geen frittessaus wilde, krijg ik het toch stug mee.![]()
Grmbl
Dat past niet in de papieren zak van de burger kingquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
TE veel? Als je genoeg hebt om de hongersnood in Afrika te verhelpen, kijk dan heb je TE veel.
Nee, bij jou stroomt de fritesaus uit de papieren zak zekerquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat past niet in de papieren zak van de burger king![]()
Gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheidquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef Schnabbeltje het volgende:
Bron: telegraaf
ma 13 aug 2007, 13:41
McDonalds-medewerkers gaan klanten te lijf
MAARSSEN - Medewerkers van de McDonalds in Maarssen zijn zondag op de vuist gegaan met klanten.
Een 18-jarige Mijdrechter en een 20-jarige man uit Abcoude bestelden eten bij de McDrive. Toen ze moesten afrekenen, noemde de kassamedewerker een hoger bedrag dan op het kassascherm stond. De Mijdrechter protesteerde en er ontstond een woordenwisseling tussen hem en de medewerker.
Volgens RTV Utrecht wond de medewerker zich zo op, dat hij met een collega naar buiten kwam. Samen gingen ze de Mijdrechter te lijf. Diens 20-jarige vriend kwam hem te hulp, waarna hij ook klappen kreeg.
De politie hield de twee medewerkers van de fastfoodketen aan. De Mijdrechter liep letsel aan zijn hoofd en been op. Hij deed aangifte van mishandeling. Tegen de verdachten is proces-verbaal opgemaakt.
Maarssen is gewoon een tokkiedorp. Die werken daarom ook bij de Mc, verder dan dat komen ze daar niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Maarssen is gewoon een tokkiedorp. Die werken daarom ook bij de Mc, verder dan dat komen ze daar niet.
Die groente burgers hebben ze al jarenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
hebben ze die groenteburgers dan weer?
Right..het moet na 5 minuten weg gegooit worden. Dat houdt nog niet in dat het ook daadwerkelijk gebeurd, en als je bij de mac werkt dan heb je dat vast ook wel eens gemerkt..quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
15 minuten nooit friet wordt na 5 minuten wegegooid!
Kroket kan slap zijn ja ga dan gwn terug dan krijg je nieuwe !
of juist dingen waarvan je nadrukkelijk gezegd hebt dat je ze niet wilt...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Jah! Was maar een grapje hoor! Alhoewel ik wel eens iemand het heb horen zeggen, als in een foutje: "zonder kaas" ipv. "zonder augurk".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:16 schreef Delenlill het volgende:
Cheeseburger zonder kaas is wel enkele tientalle centen duren, dus als er weer eens iemand zo grappig denkt te zijn, laat hem dan ook voor een cheeseburger zonder kaas betalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |