wat is een url?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Klacht: bejaarden die niks van internet snappen, zelfs na 3 cursussen en 6x prive les.
Moet er een specifieke pagina bekeken worden, weten ze 'ineens' niet meer hoe je een url invoert in IE. Aaaaaargh. En dan echt hele onhandige vragen stellen (zie TT). Niet erg als je het niet weet, maar kom op, dit heb je al 10+ keer gehoord. Schrijf het dan op ofzo, maar nee, dat is te lastig.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
Mag je van je ma wel zo'n avatar nemen?
Zal me jeuken, ik ben 30+. Je denkt toch niet dat ik me daar iets aan gelegen laat liggen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
Mag je van je ma wel zo'n avatar nemen?
URL= Uniform Resource Locator. Uniforme Bron Zoeker, gewoon: http://www.nuttelozepagina.nl <=DAT is een URL.quote:
Ik wou dat het waar was, dan bracht het tenminste nog wat op. Nu zijn het elke keer 'vriendendienstjes'.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Buschetta het volgende:
![]()
TS in discotheek tegen het zojuist aangesproken "droom" grietje...
"Ja ik freelance als bejaarden internet leraar......."
Net als je denkt dat toiletdame de triestse baan is die er is..... komt dit voorbij
i knew thatquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
URL= Uniform Resource Locator. Uniforme Bron Zoeker, gewoon: http://www.nuttelozepagina.nl <=DAT is een URL.
Dat is nou KLB humor. Precies doen waar de TS een hekel aan heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Waarom VRAAG je het danEn al helemaal met een
erbij.
kijk, jij begrijpt me tenminste!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nou KLB humor. Precies doen waar de TS een hekel aan heeft.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Zal me jeuken, ik ben 30+. Je denkt toch niet dat ik me daar iets aan gelegen laat liggen?
Klote voor je dat je als 30er alleen bejaarde vrienden hebt...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ik wou dat het waar was, dan bracht het tenminste nog wat op. Nu zijn het elke keer 'vriendendienstjes'.
*haalt cd uit computer*quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef fathank het volgende:
Tjah, niet alleen bejaarden hebben daar last van hoor...zoiezo 80% van de 40-plussers moet je uitleggen dat je internet niet op een cd'tje kan branden zodat ze ook op de computer op zolder alles kunnen bekijken...
Wat doe je hier dan nogquote:
mag ook wel bij TS op cursusquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die had je beter in de cd-rom speler kunnen doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |