wat is een url?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Klacht: bejaarden die niks van internet snappen, zelfs na 3 cursussen en 6x prive les.
Moet er een specifieke pagina bekeken worden, weten ze 'ineens' niet meer hoe je een url invoert in IE. Aaaaaargh. En dan echt hele onhandige vragen stellen (zie TT). Niet erg als je het niet weet, maar kom op, dit heb je al 10+ keer gehoord. Schrijf het dan op ofzo, maar nee, dat is te lastig.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
Mag je van je ma wel zo'n avatar nemen?
Zal me jeuken, ik ben 30+. Je denkt toch niet dat ik me daar iets aan gelegen laat liggen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
Mag je van je ma wel zo'n avatar nemen?
URL= Uniform Resource Locator. Uniforme Bron Zoeker, gewoon: http://www.nuttelozepagina.nl <=DAT is een URL.quote:
Ik wou dat het waar was, dan bracht het tenminste nog wat op. Nu zijn het elke keer 'vriendendienstjes'.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Buschetta het volgende:
![]()
TS in discotheek tegen het zojuist aangesproken "droom" grietje...
"Ja ik freelance als bejaarden internet leraar......."
Net als je denkt dat toiletdame de triestse baan is die er is..... komt dit voorbij
i knew thatquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
URL= Uniform Resource Locator. Uniforme Bron Zoeker, gewoon: http://www.nuttelozepagina.nl <=DAT is een URL.
Dat is nou KLB humor. Precies doen waar de TS een hekel aan heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Waarom VRAAG je het danEn al helemaal met een
erbij.
kijk, jij begrijpt me tenminste!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nou KLB humor. Precies doen waar de TS een hekel aan heeft.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Zal me jeuken, ik ben 30+. Je denkt toch niet dat ik me daar iets aan gelegen laat liggen?
Klote voor je dat je als 30er alleen bejaarde vrienden hebt...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ik wou dat het waar was, dan bracht het tenminste nog wat op. Nu zijn het elke keer 'vriendendienstjes'.
*haalt cd uit computer*quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef fathank het volgende:
Tjah, niet alleen bejaarden hebben daar last van hoor...zoiezo 80% van de 40-plussers moet je uitleggen dat je internet niet op een cd'tje kan branden zodat ze ook op de computer op zolder alles kunnen bekijken...
Wat doe je hier dan nogquote:
mag ook wel bij TS op cursusquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die had je beter in de cd-rom speler kunnen doen..
owquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog niet bejaard genoeg want je weet de URL van FOK!
Prijs ze dan ook FF aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef Giantbiker_73 het volgende:
weten ze 'ineens' niet meer hoe je een url invoert in IE.
Je stelt je anders aan als een klein kind.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Zal me jeuken, ik ben 30+. Je denkt toch niet dat ik me daar iets aan gelegen laat liggen?
De pagina doet het nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
http://www.nuttelozepagina.nl
Ze hebben op die grote rode knop gedruktquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
De pagina doet het niet![]()
Volgens mij is het internet off line
denk jij, die gasten kopen dure laptops, hebben draadloos internet, en t maakt niet uit wat t kost, vlak ze niet uit. die mensen zijn beter 'up date' als wij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bejaarden hebben niets te zoeken op de internets.
Ga toch weg, waus. Dat is misschien 2% van alle bejaarden ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
denk jij, die gasten kopen dure laptops, hebben draadloos internet, en t maakt niet uit wat t kost, vlak ze niet uit. die mensen zijn beter 'up date' als wij.
bejaaarden die 90 zijn of zo? nope die bedoel ik niet, bedoel mensen, { en vooral vrouwen } die net over de 60 zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:47 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ga toch weg, waus. Dat is misschien 2% van alle bejaarden ofzo.
het is stupid met een D.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
bejaaarden die 90 zijn of zo? nope die bedoel ik niet, bedoel mensen, { en vooral vrouwen } die net over de 60 zijn.
die mensen hebben geen limit om om een pc te kopen. centen genoeg, en ook intresse, en ook moeders met kinderen vanaf 9 jaar die meer willen weten van internet om hun kinderen bij te houden .
jij bent de waus, en stupit ook.
Ja idd, ik ben de wausquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
bejaaarden die 90 zijn of zo? nope die bedoel ik niet, bedoel mensen, { en vooral vrouwen } die net over de 60 zijn.
die mensen hebben geen limit om om een pc te kopen. centen genoeg, en ook intresse, en ook moeders met kinderen vanaf 9 jaar die meer willen weten van internet om hun kinderen bij te houden .
jij bent de waus, en stupit ook.
Ik zou als ik jou was gewoon zorgen dat je remote op die router ofzo kan inloggen, en als je geld nodig hebt hem gewoon fuckenquote:Op maandag 13 augustus 2007 06:14 schreef 8D het volgende:
lol, Zo'n gast die ik wel eens moet helpen in de buurt ook. Woont alleen met z'n vrouw, heeft 5 pc's staan, 2 laptops, alles met draadloos internet. Vrouw zit alleen maar te patiance. En die gast zit alleen maar op marktplaats. Ach ja, vind het niet erg om af en toe 10 euro te vangen om paar huizen verder heen te lopen en het wlan knopje aan te drukken.
Precies, mensen een oor aan naaien is pas stoer joh..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon zorgen dat je remote op die router ofzo kan inloggen, en als je geld nodig hebt hem gewoon fucken.
Een 30+er die er zo op ingaatquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Een 30+ met zo'n avatar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ach, je bent zo oud als je je voeltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |