abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52526359
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Komt goed komt goed

Ze moet nog minimaal 1 jaar studeren maar ik heb inmiddels wel door dat ze flink wat extra studies doet en ze heeft zelf ook al aangeven dat het nog echt een minimum is van een jaar, oftewel kan ook best wat langer duren. Terug gaan wilt ze eigenlijk niet. Ze vind Nederland een erg mooi land en zou hier dan ook graag werk vinden na haar studie. Werken doet ze niet, het blijkt dat je hier in Nederland als buitenlandse student een prima beurs krijgt en dat met andere beursen en fondsen blijkt dat genoeg te zijn om te kunnen overleven zonder werk. Ik heb nog niet grote navraag gedaan want dat vond ik tot nu toe te persoonlijk maar iedergeval heeft ze op dit moment alle tijd voor haar studie en voor mij
als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
pi_52529939
tvp
pi_52535496
Deel 2 nog niet helemaal gelezen maar dat ga ik binnenkort even doen
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:27:16 #79
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52536786
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
Ik heb gisteravond via de sms gevraagd of ze deze week wat wilde gaan doen en daar had ze absoluut zin in dus woensdag gaan we weer ergens heen. Ik had voorgesteld om naar de Dierentuin (zit bij haar om de hoek) of een ander soort park te gaan en dat zag ze wel zitten. Helaas ziet het er naar uit dat het woensdag flink gaat regenen dus moet ik wat anders bedenken maar dat moet wel goedkomen. En dit keer gaan we inderdaad met zijn 2en
Domo Arigato!
pi_52538317
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:42:14 #81
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52539351
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef dawg het volgende:
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
Domo Arigato!
pi_52544245
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!

P.S: ik kijk te veel soaps he
pi_52545051
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Ici-Paris het volgende:
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!

P.S: ik kijk te veel soaps he
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_52568421
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
En TS als je dit lees, verpest het niet!
pi_52612635
En het is weer donderdag !, status update
pi_52629752
Hoe was t zoenen gisteren? Gelukt??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52631523
Wat een lief topic. . Hoe was jullie uitje gisteren?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52633021
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:42 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
Het was zo speciaal dat je nu nog in haar bed ligt?
pi_52634997
ah wat een verhaal ! heb alles teruggelezen, blijf vooral updaten TS !
I'll sell your memories
for fifteen pounds per year
but just the good days
pi_52637832
als het dan toch een soap is:

TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_52638040
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:

TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!

die is slap, maar TS update, please
pi_52638779
He wat is dat nou, ik 2 topics van A tot Z doorlezen (zucht ( als in lieve zucht wat een mooi vehaal i.p.v. zucht wat een end)) om te ontdekken dat TS zich niet aan de afspraak houdt.
Het is nu donderdagnacht, waar is je update?
Please don't sit on my imaginary friend
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 05:18:28 #93
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52640625
Nou kom ik niet vaak in R&P. Eigenlijk alleen op verveelde nachtjes, toevallig was ik dus zo ooit in deel 1 beland, leuk verhaal, blijven lezen tot 't eind en weer verder vervelen. Nu ben ik dus op dezelfde manier hier in deel 2 beland, en ik vind het nu te interessant worden om geen tvp te plaatsen, bij deze dus.

Je vertelt 't ook leuk trouwens.
pi_52643382
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:56 schreef Quembel het volgende:
Het is nu donderdagnacht vrijdagochtend , waar is je update?
fridaymorning... er moet toch wel iets gebeurd zijn....

I pwn u!
pi_52643940
zou ie nu al op 3rd base zijn beland ?
I'll sell your memories
for fifteen pounds per year
but just the good days
pi_52648584
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest

Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
hardcoholic
pi_52648606
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:

dan is een arm om haar heen slaan toch al genoeg?
hardcoholic
pi_52650163
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

die is slap, maar TS update, please
ja zeg om nou alweer een tvp te plaatsen schiet ook niet op
had jij dan een betere grap?
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest

Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
ok Ferdii wint
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:08:17 #99
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52650883
quote:
Laatste bezoek: 2 uur, 7 minuten geleden.
TS houdt ons voor de gek
pi_52652297
TS heeft gewoon geen vooruit gang geboekt !:S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')