als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt goed komt goed![]()
Ze moet nog minimaal 1 jaar studeren maar ik heb inmiddels wel door dat ze flink wat extra studies doet en ze heeft zelf ook al aangeven dat het nog echt een minimum is van een jaar, oftewel kan ook best wat langer duren. Terug gaan wilt ze eigenlijk niet. Ze vind Nederland een erg mooi land en zou hier dan ook graag werk vinden na haar studie. Werken doet ze niet, het blijkt dat je hier in Nederland als buitenlandse student een prima beurs krijgt en dat met andere beursen en fondsen blijkt dat genoeg te zijn om te kunnen overleven zonder werk. Ik heb nog niet grote navraag gedaan want dat vond ik tot nu toe te persoonlijk maar iedergeval heeft ze op dit moment alle tijd voor haar studie en voor mij![]()
Ik heb gisteravond via de sms gevraagd of ze deze week wat wilde gaan doen en daar had ze absoluut zin in dus woensdag gaan we weer ergens heen. Ik had voorgesteld om naar de Dierentuin (zit bij haar om de hoek) of een ander soort park te gaan en dat zag ze wel zitten. Helaas ziet het er naar uit dat het woensdag flink gaat regenen dus moet ik wat anders bedenken maar dat moet wel goedkomen. En dit keer gaan we inderdaad met zijn 2enquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef dawg het volgende:
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Ici-Paris het volgende:
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!
P.S: ik kijk te veel soaps he![]()
En TS als je dit lees, verpest het niet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
Het was zo speciaal dat je nu nog in haar bed ligt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:
als het dan toch een soap is:
TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!
![]()
fridaymorning... er moet toch wel iets gebeurd zijn....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:56 schreef Quembel het volgende:
Het is nu donderdagnacht vrijdagochtend , waar is je update?
dan is een arm om haar heen slaan toch al genoeg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:
als het dan toch een soap is:
TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!
![]()
ja zeg om nou alweer een tvp te plaatsen schiet ook niet opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
die is slap, maar TS update, please
![]()
ok Ferdii wintquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest
Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |