Waarmee vlieg je? Ik ga dan ook wegquote:Op maandag 21 juli 2008 16:23 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ga 5 augustus naar Hammamet.
We verblijven in het hotel Iberostar Solaria.
Iemand daar ervaring mee?
Ok gelukkig maar, al is te warm ook niet alles! Maar ik zal niet klagen, want ik had het vandaag zooo ontzettend koud. Maar die jas laat ik dan maar thuisquote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Silenus het volgende:
Een maat van ons had een jas bij zich en dat heeft ie de hele vakantie moeten aanhoren.
Volgens mij gaat de temperatuur gevoelsmatig snachts ook niet onder de 24 graden, in ieder geval..'t is goed warm.
Tja, warm zee-land staat natuurlijk niet gelijk aan goed duik materiaal, daarvoor had je in Sudan, Kenya of Tanzania moeten zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 18:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Je kan er helaas niet goed duiken wat ik altijd leuk vind als ik naar een warm land ga. Geen leuk onderwaterleven. Temperatuur was redelijk. Hotel stond in Monastir.
Ik ging niet op duikvakantie maar nam alleen automaatset + vinnen + bril/snorkel mee. Rest liet ik thuis en huurde ik ter plekke.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef Xith het volgende:
[..]
Tja, warm zee-land staat natuurlijk niet gelijk aan goed duik materiaal, daarvoor had je in Sudan, Kenya of Tanzania moeten zijnOok vooraf te checken natuurlijk
`quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ging niet op duikvakantie maar nam alleen automaatset + vinnen + bril/snorkel mee. Rest liet ik thuis en huurde ik ter plekke.
ik heb meerdere dingen bezocht: de binnenstad van tunis + medina, carthago (was heel tof), monastir vaak bekeken. Het fort aldaar + begraafplaats van Habib Bourguiba bezocht heel indrukwekkend allebei.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Xith het volgende:
[..]
`
Ja maar als je als reden geeft dan Tunesie niet leuk was omdat je er (naast je hotel) niet leuk kon duiken dan vind ik dat maar een vreemde reden, alsof ik zeg dat mijn vakantie in portugal geen success was omdat je er niet leuk kan skien
ja ok dat kan ik wel begrijpen ja, de tweede keer dat je die moskee binnenkomt zul je toch echt weer precies dezelfde ontwerpen zienquote:Op maandag 21 juli 2008 19:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ik heb meerdere dingen bezocht: de binnenstad van tunis + medina, carthago (was heel tof), monastir vaak bekeken. Het fort aldaar + begraafplaats van Habib Bourguiba bezocht heel indrukwekkend allebei.
[ afbeelding ]
Ribat in Monastir
[ afbeelding ]
Mausoleum van Bourghiba
Het was een heel mooie vakantie maar voor een keer want je hebt alles in een keer wel gezien vind ik.
Absoluut nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef NrSiX het volgende:
Nog meer verslagen van mensen hier? Ik ga over 6 dagen weg.. can't wait !
Hoe is de temperatuur daar s'avonds trouwens? Is het nodig een warme trui mee te nemen?
Nou Mark kan je mijn vraag beantwoordenquote:[b]
Morgen heb ik meer tijd om vragen te beantwoorden en een grote verslag te typen, vragen zijn welkom mensen!!
Het was niet een extreem druk schema, voor sommige dagen moesten we dan wel om 04.30 ons bed uit maar het was zeker weten de moeite waard. we moesten er om 04.30 uit op de tweede dag van de saharatocht om optijd op de zoutvlakte te zijn voor de zonsopgangquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:58 schreef Blinker het volgende:
Tof! Je hebt een druk schema gehad zo te zien
In welk hotel verbleef je?
We zaten tijdens de overnachting met de saharatocht tot een uur of 01.00 met de tourguide in het zwembad met een aantal flessen rose, daarrom was het opstaan inderdaad wel even afzien maar wel de moeite waard want bij ons was het gelukkig niet bewolktquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef Blinker het volgende:
Ja, ik ben zelf ook met de Saharatocht meegeweest en dat vroeg opstaan was wel even afzien
Wij moesten zelfs 4:00 eruit voor ontbijt,daar bovenop was het achteraf bewolkt en konden we helemaal geen mooie zonsopgang zien.
Tevens ken ik dat hotel helaas niet, ik zat zelf in Tej Marhaba
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |