Iago + 1quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef Iago het volgende:
bela lugosi
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:59 schreef Neleos het volgende:
Ed Wood?
Bijna.quote:
Dat is geen musical doch slechts een slap aftreksel van een muziekfilm, zogenaamd gebaseerd op drie opera's waaronder La Boheme, en Traviata. Bovendien is Moulin ROuge uit 2001 en toen was Sammy Davis al heel wat jaartjes dood.quote:
boeiend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is geen musical doch slechts een slap aftreksel van een muziekfilm, zogenaamd gebaseerd op drie opera's waaronder La Boheme, en Traviata. Bovendien is Moulin ROuge uit 2001 en toen was Sammy Davis al heel wat jaartjes dood.
Sja, forum hoor, daar mag ik mijn mening op verkondigenquote:
Dank je!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef qonmann het volgende:
Sweet Charity
Ken het eigenlijk als nummer van Neil Diamondquote:
PR +1quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Roemenie
Sweet Charity??quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ken het eigenlijk als nummer van Neil Diamond![]()
Je hebt gelijk ERquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sweet Charity??
Dat ken ik dan weer niet.
Iedereen kent toch wel het nummer Big Spender?? Is ook nog een grote hit geweest voor Shirley Bassey
En Herman van Veen heeft nog een vertaling gezongen van het nummer: "I Love To Cry At Weddings"
Hij zong: Op elke bruiloft huil ik.
Ik was even in conclaaf met de juryquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef qonmann het volgende:
PR denkt .....
Micron wist ik ook het minst zeker, daarom stond deze achteraan. Snel posten om anderen voor te zijn, toen kwam qonmann met de zeemijl en wist ik dat als ik er een fout had het punt naar hem zou gaan. En alleen micron kon fout zijn...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Helaas Hawaii_TIm, maar een micron is een micrometer en valt wat mij betreft onder het kopje, geen milli enz.
Boeiend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga in bad met een kaarsje een boekje en een wijntje
Lijkt me een slecht plan:quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Badder ze ..en niet langs de PC lopen zo nu en danquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Daarisiedan !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Michiel de Ruijter-jaar?
Denk helaas niet dat het gaat helpenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als ik hints ga geven?
FKA +1quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Robert Englund
Hawaii_Tim+1quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is een van de leden van Monty Python, maar ik weet nooit precies welke. Micheal Palin?
Dan nog nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als ik zeg dat zijn achternaam op een land lijkt?
Wat heb ik jou misdaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |