Ik zou kippensoep gaan maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:25 schreef Schijtgeit het volgende:
ik zou je vader der bij roepen en dan met z'n 2en je moeder gaan pwnen.
Bij de wibra nog welquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:26 schreef XiChico het volgende:
En toen werd je ook nog eens voor sloeber uigemaakt toen je bij de kassa geen geld kon laten zien?
vet grappigquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef DemonRage het volgende:
Als de Wibra helemaal afbrandt, dan hebben ze ¤ 10,- schade.
schraal (bn.)quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef Skv het volgende:
Tien euro kwijtraken en dan gaan huilen.
Naar de Wibra gaan.
Schraal figuur.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:19 schreef Dibble het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Zrtlrnc het volgende:Jouw ava.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Zrtlrnc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablablablablablablablablablablablabla
Jij mag heul de straat niet op als je mama je niet laat gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Dibble het volgende:
kuthoeren, jonge als k jullie op fucking straat tegekom jonge dan zijn jullie niks man, ik hoek je zo erg![]()
![]()
In 1973 was dit vast een goede grap geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je weet waar Wibra voor staat he: Wij idioten bieden rommel aan.
So what? Het gaat om het principe. Wibra is idioot en bied alleen maar rommel aan, grap of niet, het is gewoon de waarheidquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
In 1973 was dit vast een goede grap geweest.
bied?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So what? Het gaat om het principe. Wibra is idioot en bied alleen maar rommel aan, grap of niet, het is gewoon de waarheid![]()
Vertel hem dan goed: WIBRA: Wij Idioten Bieden Rommel Aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So what? Het gaat om het principe. Wibra is idioot en bied alleen maar rommel aan, grap of niet, het is gewoon de waarheid![]()
Dat stond dus al in deze post: klikquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vertel hem dan goed: WIBRA: Wij Idioten Bieden Rommel Aan![]()
ja? dus?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat stond dus al in deze post: klik
Hoe lame, kan niet tegen een beetje kritiek hoor, als iemand wat over mij zegt ga ik dat toch ook niet editten, ook al kon ik dat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:10 schreef chiren het volgende:
-Edit: ga je moeder pesten ofzo.-
Ik vroeg ontopic te gaan, doe dat dan ook in plaats van zo'n debiele reactie te plaatsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef chiren het volgende:
[..]
Hoe lame, kan niet tegen een beetje kritiek hoor, als iemand wat over mij zegt ga ik dat toch ook niet editten, ook al kon ik dat.
Triest mannetje![]()
jou ava is mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vertel hem dan goed: WIBRA: Wij Idioten Bieden Rommel Aan![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Dibble het volgende:
kuthoeren, jonge als k jullie op fucking straat tegekom jonge dan zijn jullie niks man, ik hoek je zo erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Dibble het volgende:
flikker op met die spoilers vieze hermafrodiet![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:42 schreef roffelpantoffel het volgende:
Wibrawie gaat daar nou heen?
armoelijers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |