Dat klinkt eh............heel...eh............Amerikaans!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef Floria het volgende:
Ik ben net terug uit de VS en ben met een extra koffer teug gekomen voor de heerlijke, vette, over geproduceerde etenswaren en in Nederland niet te krijgen drugstore stuff.
Pakken Aunt Jemima pancake mix
Aunt Jemina Stroop
Zo'n beetje de hele collectie Betty Crocker taart mixen + icing én de 30 seconden hot fudge browie (bekertje water en dan 30 seconden in de magnetron en smullen maar. Slecht maar heerlijk!)
Life savers in smaak wint-o-green
Peppermint patties
bbq saus
Stuk monterey jack kaas (super over de nacho's)
Non food
Saint Yves facial cleanser
Visine oogdruppels (één drup en geen rode ogen meer! ideaal voor na een avodn stappen en maakt bovendien lekker vochtig)
Bausch en lomb oogdruppels voor droge ogen als je je lensen in hebt
Tyrenol slaappillen.
Yay!
kaasjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef computergirl het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Nice, maar 2 dagen en dus ik vlieg met alleen handbagage. Dat betekent dus geen vloeistoffen zoals wijn en azijn, maar volgens mij ook niet alles wat maar een beetje vloeibaar is zoals mosterd en mayonaise![]()
Wat zijn nou lekkere dingen om mee terug te nemen uit Zuid-Frankrijk die anti-vlieg-terreur-maatregelen bestendig zijn?
chinottoquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:51 schreef Knipkip het volgende:
Raclette, balsamico-azijn, rode wijn, limoncello, pancetta, chinotto... Ik kom altijd zwaar overbeladen terug.![]()
oh ja en de echte piri piri saus natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef DarkElf het volgende:
klinkt goed zeg
wij hebben uit Portugal dit jaar vooral wijn, wodka (stúkken goedkoper) en triple sec meegenomen...
oh ja en de echte piri piri saus natuurlijk![]()
Als je dol bent op Verveine thee, ik drink het al jaren en is hier in Nederland bij onder andere de Biologische winkel en reform zaken te krijgen!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:29 schreef computergirl het volgende:
meegenomen uit Nice:
Verveine thee
echte kaneel (vraag Johannes van Dam om het verschil)
blikje sardientjes
zakje met kleine worstjes met hazelnoot
en natuurlijk chocolade, extra puur met caramel, pistache en sinasappelschil
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |