abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52305359
Heb ik er godverdome een halfuur langer over gedaanom thuis te komen omdat al die kanker bejaarden opeens in groepjes gaan fietsen. Flikker toch op met je het is zondag kom we gaan fietsen idee.

En dan ben je eindelijk langs die bejaarden zit je even verder op achter een paar mongolen uit een groeps huis ofzo.

optiefen met die mensen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  PR/Manusje van alles zondag 12 augustus 2007 @ 14:58:23 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52305373
Je kan gewoon niet fietsen... Stukje berm, stukje weg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:02:57 #3
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52305459
Je weet hoe de bel die op je stuur zit werkt?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52305477

pi_52305501
binnenkort is het weer winter, zitten ze allemaal in het tehuis bij de kachel
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_52305537
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je weet hoe de bel die op je stuur zit werkt?
Dat deed ik begong die leiding van de mongolen opeens tegen me te tieren.

Ja zo maak je ze nerveus en dan gebeuren er ongelukken.,

Toen ik zei hoezo is dat mijn probleem kijkt dat enge mens me zo aan
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:09:15 #7
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52305563
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Canisfire het volgende:

[..]

handle with caution
*Hosselcopter*
pi_52305656
En dan heb je van die 50+ koppels die allebei hetzelfde model fiets hebben in dames- en herenuitvoering!
We wonen naast een bos bij een fietsroute dus iedere zondag komen ze weer langs, met z'n 2en of in groepen. En maar langzaam langs ons huis fietsen en in de tuin gluren. Probeer je rustig te zonnen, komt er weer zo'n kudde langs. Eerst hadden we een Jack Russelltje dat we expres niet vast deden op zondag om de fietsers te verdrijven. Hij ging soms aan een fiets hangen. 'Haal die kuthond weg!' Hij was helemaal niet agressief niet ofzo, hij was gewoon enthousiast.
Let's Rummikub the night away.
pi_52305944
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]

pi_52305990
Gewoon expres die dag met een hummer er gaan rijden
pi_52305992
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Als zo'n bejaarde dat tegen mij zegt krijgt ze um 3x zo hard terug, komop he die bel zit er niet voor niks. En als ze ongelukken maken is dat hun probleem, als je niet tegen een bel kan moet je niet gaat fietsen.

Net ook zo;'n bejaarde, begint opeens haar hele levensverhaal tegen me uit te storten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_52306347
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:14 schreef SnowCockroach het volgende:
En dan heb je van die 50+ koppels die allebei hetzelfde model fiets hebben in dames- en herenuitvoering!
En met dezelfde unisex jasjes in een verkeerde kleur .
Ceterum censeo Carthaginem delendam esse
pi_52306403
Vooral die oude mensen die met z'n 3en langs elkaar fietsen in een bocht
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_52306413
Ja precies, van die rode Gaastra jassen.
pi_52306441
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:14 schreef SnowCockroach het volgende:
We wonen naast een bos bij een fietsroute dus iedere zondag komen ze weer langs, met z'n 2en of in groepen. En maar langzaam langs ons huis fietsen en in de tuin gluren. Probeer je rustig te zonnen, komt er weer zo'n kudde langs. Eerst hadden we een Jack Russelltje dat we expres niet vast deden op zondag om de fietsers te verdrijven. Hij ging soms aan een fiets hangen. 'Haal die kuthond weg!' Hij was helemaal niet agressief niet ofzo, hij was gewoon enthousiast.
Dat probleem is zo opgelost
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:00:36 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52306449
Op die fietsen ook van 2000+ euro, en al ik d'r ff langsfeur met m'n gammele omafiets kijken ze neer op mij
*Hosselcopter*
pi_52306717

115 decibel schoon aan de haak. Met deze gaan ze echt wel uit de weg (of ze schrikken zo hard dat ze de berm in vallen )
pi_52306810
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:00 schreef Dibble het volgende:
Op die fietsen ook van 2000+ euro, en al ik d'r ff langsfeur met m'n gammele omafiets kijken ze neer op mij
It's all in your head

Hier ook redelijk 'last' van 50 plussers die langs ons huis fietsen.
Cool story, Hansel.
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:21:14 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_52306827
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef deom het volgende:
[afbeelding]

115 decibel schoon aan de haak. Met deze gaan ze echt wel uit de weg (of ze schrikken zo hard dat ze de berm in vallen )
LOL... dan blaas je de ziel uit het lijf van zo'n bejaarde.

Zoiets is anders ook wel leuk :
filmpje
deze klinkt supervet

[ Bericht 13% gewijzigd door DemonRage op 12-08-2007 16:27:02 ]
pi_52306902
Ik wilde net een topic beginnen over die verlepte zondagfietsers! Ze fietsen gewoon op de rijbaan waar je 80 km/h mag terwijl daarnaast een fietspad ligt! En vervolgens nog met hun hand gebaren rustiger aan te doen als je met 50km/h langs rijdt. Tieft op.
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:27:49 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52306954
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef j0rrit het volgende:
Ik wilde net een topic beginnen over die verlepte zondagfietsers! Ze fietsen gewoon op de rijbaan waar je 80 km/h mag terwijl daarnaast een fietspad ligt! En vervolgens nog met hun hand gebaren rustiger aan te doen als je met 50km/h langs rijdt. Tieft op.
pi_52307230
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:00 schreef Dibble het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen zoveel geld uit kunnen geven aan een fiets
pi_52307311
dood slaan
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52307382
Terechte klacht. Wou net even lekker een stuk mountainbiken, kan ik verdomme niet lekker doorfietsen omdat ik steeds bejaarden tegenkom die t hele fietspad menen te moeten gebruiken. En de helft is zo doof dat ze m'n bel niet horen en als ze m wel horen dan zijn ze zóó traag in het opzij gaan dat je alsnog in de ankers moet
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:52:59 #25
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_52307416
fietsen
beseffen jullie echt niet hoe belachelijk een fiets is?
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:55:25 #26
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_52307458
Ik zou gewoon gaan schreeuwen als je de bel niet willen horen.
Wat denken ze wel niet, verrimpelde vellen op tweewielers.
Het is niet dat zondag nationale ik-ben-uit-mijn-midlife-crisis-dag is.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_52307567
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:51 schreef CG het volgende:
Terechte klacht. Wou net even lekker een stuk mountainbiken, kan ik verdomme niet lekker doorfietsen omdat ik steeds bejaarden tegenkom die t hele fietspad menen te moeten gebruiken. En de helft is zo doof dat ze m'n bel niet horen en als ze m wel horen dan zijn ze zóó traag in het opzij gaan dat je alsnog in de ankers moet
Mountainbiken op het fietspad.
pi_52308117
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:01 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Mountainbiken op het fietspad.
ik betaal ook belasting dus ik mag ook genieten van de mooie egale rechte wegen in Nederland
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:13 #29
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52308700
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:32 schreef CG het volgende:

[..]

ik betaal ook belasting dus ik mag ook genieten van de mooie egale rechte wegen in Nederland
Koop dan een gewone fiets?
pi_52308854
Pfff, ik heb ook zo'n hekel aan die wielrenner groepen die dan gezellig met zen allen even pause houden midden op het fietspad terwijl nog geen 10 meter verder op een grasveld met een bankje ligt. Ouderen zijn dan nog wel netjes vergeleken met de arrogante wielrenners. Ze rijden vaak ook in groepen op een 80 km/h weg terwijl er gewoon een fietspad voor ze ligt.

Wat ik doe, ik probeer gewoon constant mijn tempo te houden. Ik bel 1x en daarna knal ik gewoon door. Heeft me tot nu toe 1 botsing opgeleverd, boeiend! Ik rijd zelf constant (let er ook op) zo rechts mogelijk...

Btw ik mountainbike ook stukken over fietspaden omdat dat verbindingen zijn tussen verschillende bossen.
pi_52309100
Het irritantste aan zondagsfietsers vind ik hun stoplicht-parkeergedrag. Ik werk op zondagmiddag, dus ik fiets daar niet voor de lol. Hier in de straat heb je drie kruispunten met stoplicht. Doordeweeks overkomt de volgende situatie me vrijwel nooit, maar iedere zondag is het raak.

Je fietst over het fietspad, nogal hard, want haast.
Je haalt een setje semibejaarden in.
Je staat voor een rood stoplicht te wachten, vooraan.
De semibejaarden zijn 2 minuten later ook bij het stoplicht.
En parkeren hun fietsen VOOR de jouwe
Het licht wordt groen, maar dat zien ze niet, want om voor mij te gaan staan staan ze ook voorbij het licht.

Even bellen dan maar. Tring.
Oh, niet gezien, dolkomisch, licht al weer zowat op rood voor ze in beweging komen.
Eindelijk kun je er voorbij, hard doorfietsen, volgende stoplicht.
En wie komen er minuten later WEER voor je parkeren?
pi_52309512
dat ken ik ja, das vrij irritant, of dat ze dan bij t stoplicht kijken van 'waarom moest jij nou zo hard fietsen? we staan hier nu toch 'gezellig' samen stil?'
pi_52309740
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef RebornVampie het volgende:
Pfff, ik heb ook zo'n hekel aan die wielrenner groepen die dan gezellig met zen allen even pause houden midden op het fietspad terwijl nog geen 10 meter verder op een grasveld met een bankje ligt. Ouderen zijn dan nog wel netjes vergeleken met de arrogante wielrenners. Ze rijden vaak ook in groepen op een 80 km/h weg terwijl er gewoon een fietspad voor ze ligt.

Wat ik doe, ik probeer gewoon constant mijn tempo te houden. Ik bel 1x en daarna knal ik gewoon door. Heeft me tot nu toe 1 botsing opgeleverd, boeiend! Ik rijd zelf constant (let er ook op) zo rechts mogelijk...

Btw ik mountainbike ook stukken over fietspaden omdat dat verbindingen zijn tussen verschillende bossen.
Ik doe zelf aan wielrennen en ik vind het ook wel irritant, puur omdat wij er een slechte naam van krijgen. Als er een fietspad is pak ik hem gewoon. Alleen doe ik het liever niet als het wegdek bijvoorbeeld zeer matig is of als er van dat kiezelgrind is. Als er dan niemand op de weg is ga ik wel even op de weg. Daarna wel weer op het fietspad. Vaak als ik iemand wil inhalen bel ik ook al ruim van te voren. Mijn tempo gaat ook wel naar beneden, maar dan nog krijg je een grote bek van ze, ook al haal je ze dan net zo hard in als dat iemand zou doen met een normale fiets, puur omdat je op een wielrennersfiets rijdt. Ik vind wel, auto's die van achter komen, dat ze ook wel op tijd kenbaar mogen maken dat ze eraan komen. Bijv. even kort claxoneren als ze op 100 m afstand zitten (dus niet als ze er vlak achter zitten, is best gevaarlijk).
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_52309741
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:51 schreef CG het volgende:
gister ook weer een stel 50+ fietsen met zijn 2en langs elkaar en ik kom ze met een vriend tegemoet ik ga netjes aan de kant maar dat stel bleef gewoon stug met zijn 2en langs elkaar fietsen zodat er bijna een ongelok onstond

En dan hebben ze het over de jeugd van tegenwoordig
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:39:20 #35
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_52310497
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:52 schreef Little_Meanie het volgende:
fietsen
O god, ben jij er zo een.
0 topics op naam. 14.gif
pi_52312289
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:52 schreef Little_Meanie het volgende:
fietsen
Wat is er belachelijk aan, of ben jij er zo een die voor iedere stap die je moet zetten de auto pakt?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:55:59 #37
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_52312376
0 topics op naam. 14.gif
pi_52318038
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:52 schreef Operc het volgende:
dat ken ik ja, das vrij irritant, of dat ze dan bij t stoplicht kijken van 'waarom moest jij nou zo hard fietsen? we staan hier nu toch 'gezellig' samen stil?'
Ja ook zo iets en dan haal je ze in bij het stoplicht kijken ze je weer zo raar aan.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52318060
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:57 schreef Canisfire het volgende:
Heb ik er godverdome een halfuur langer over gedaanom thuis te komen omdat al die kanker bejaarden opeens in groepjes gaan fietsen. Flikker toch op met je het is zondag kom we gaan fietsen idee.

En dan ben je eindelijk langs die bejaarden zit je even verder op achter een paar mongolen uit een groeps huis ofzo.

optiefen met die mensen
Wie komt er dan ook buiten op zondag.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_52318081
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef Sauruzin het volgende:

[..]

Wie komt er dan ook buiten op zondag.
Ik moest werken van 9 tot 2.

Na die nacht daarvoor pas om 6 uur thuis te zijn van het stappen overig.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:13:06 #41
187600 JunkStyle_MusicAddict
We zinge met ze alle: Lalalala
pi_52318094
Ach jullie zouden niet zeiken als het een nice chick with bigg boobss and big bumperz was..Right?:
Ik zeg maarzo, geef jezelf een compliment,
een ander krijgt het
z'n strot niet uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')