Dat deed ik begong die leiding van de mongolen opeens tegen me te tieren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je weet hoe de bel die op je stuur zit werkt?
handle with cautionquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat deed ik begong die leiding van de mongolen opeens tegen me te tieren.
Ja zo maak je ze nerveus en dan gebeuren er ongelukken.,
Toen ik zei hoezo is dat mijn probleem kijkt dat enge mens me zo aan![]()
Als zo'n bejaarde dat tegen mij zegt krijgt ze um 3x zo hard terug, komop he die bel zit er niet voor niks. En als ze ongelukken maken is dat hun probleem, als je niet tegen een bel kan moet je niet gaat fietsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat deed ik begong die leiding van de mongolen opeens tegen me te tieren.
Ja zo maak je ze nerveus en dan gebeuren er ongelukken.,
Toen ik zei hoezo is dat mijn probleem kijkt dat enge mens me zo aan![]()
En met dezelfde unisex jasjes in een verkeerde kleurquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:14 schreef SnowCockroach het volgende:
En dan heb je van die 50+ koppels die allebei hetzelfde model fiets hebben in dames- en herenuitvoering!![]()
Dat probleem is zo opgelostquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:14 schreef SnowCockroach het volgende:
En dan heb je van die 50+ koppels die allebei hetzelfde model fiets hebben in dames- en herenuitvoering!![]()
We wonen naast een bos bij een fietsroute dus iedere zondag komen ze weer langs, met z'n 2en of in groepen. En maar langzaam langs ons huis fietsen en in de tuin gluren. Probeer je rustig te zonnen, komt er weer zo'n kudde langs.Eerst hadden we een Jack Russelltje dat we expres niet vast deden op zondag om de fietsers te verdrijven. Hij ging soms aan een fiets hangen. 'Haal die kuthond weg!' Hij was helemaal niet agressief niet ofzo, hij was gewoon enthousiast.
![]()
It's all in your headquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:00 schreef Dibble het volgende:
Op die fietsen ook van 2000+ euro, en al ik d'r ff langsfeur met m'n gammele omafiets kijken ze neer op mij![]()
LOL... dan blaas je de ziel uit het lijf van zo'n bejaarde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef deom het volgende:
[afbeelding]
115 decibel schoon aan de haak. Met deze gaan ze echt wel uit de weg (of ze schrikken zo hard dat ze de berm in vallen)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef j0rrit het volgende:
Ik wilde net een topic beginnen over die verlepte zondagfietsers!Ze fietsen gewoon op de rijbaan waar je 80 km/h mag terwijl daarnaast een fietspad ligt! En vervolgens nog met hun hand gebaren rustiger aan te doen als je met 50km/h langs rijdt. Tieft op.
Ik snap sowieso niet waarom mensen zoveel geld uit kunnen geven aan een fietsquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:00 schreef Dibble het volgende:
Op die fietsen ook van 2000+ euro, en al ik d'r ff langsfeur met m'n gammele omafiets kijken ze neer op mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |