abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52313585
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tot het moment dat je 8 miljoen kan verdienen bij een Europese club ipv (en dan hou ik ruim aan) 1 miljoen bij Ajax. Dan wordt het ineens een ander verhaal.
1 miljoen, daar droom ik alleen maar van...
pi_52313592
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
sander boschker
Clubman ja
pi_52313595
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
sander boschker
Die ging toch nog voor 1 seizoen naar Ajax om ff 8 ton te pakken ofzo
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:39:17 #229
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313616
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

nu wel, maar als je het verdient, schijnt het allemaal een stuk betrekkelijker te worden. Anders zouden zovele (bijna alle) voetballers niet zomaar switchen van club!
pi_52313622
Ligt het trouwens aan mij of wordt Heitinga steeds breder qua postuur?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52313639
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat is bruto he.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52313650
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

nu wel, maar als je het verdient, schijnt het allemaal een stuk betrekkelijker te worden. Anders zouden zovele (bijna alle) voetballers niet zomaar switchen van club!
Ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen, stel je toch eens voor dat met Sneijder Ajax weer een echte topploeg kan worden die heerst in Europa en ook een dik salaris kan betalen, dan is volgens mij iedereen blij
pi_52313655
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Kan wel kloppen, ja.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52313657
quote:
Iedereen, Huntelaar begint ook een fysieke verschijning te worden!
pi_52313666
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is bruto he.
Ik droom enkel van netto
pi_52313693
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die is weggeweest... voor de poen!
Whaha ok wist het niet meer
AFC AJAX
pi_52313698
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen, stel je toch eens voor dat met Sneijder Ajax weer een echte topploeg kan worden die heerst in Europa en ook een dik salaris kan betalen, dan is volgens mij iedereen blij
Dat is ook geen garantie dat je een groep bij elkaar houdt, zie de smeekbede van Litmanen na de winst op Milan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52313723
quote:

[..]

Iedereen, Huntelaar begint ook een fysieke verschijning te worden!
Klopt ja, bij Huntelaar was me dat ook enigszins opgevallen
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:42:44 #239
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313730
quote:

[..]

Tuurlijk, maar de realiteit is dat die kans helemaal niet zo groot is. Hoe vaak hebben we nu werkelijk iets betekent in de laatste 5 jaar. En zo lang draait Sneijder ook zo onderhand mee bij Ajax. Bij Real speel je altijd CL.... Bij Ajax? Soms.
pi_52313734
quote:

[..]

Ajax kan alleen zo groot worden als Real Madrid wanneer ze elk jaar de Champions League winnen de komende 10 jaar.
pi_52313779
quote:
Krijg je als met Stam traint.. dan kun je geen broekkie meer blijven
pi_52313796
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Klopt ja, bij Huntelaar was me dat ook enigszins opgevallen
Nu Anita nog.
pi_52313803
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Krijg je als met Stam traint.. dan kun je geen broekkie meer blijven
Zolang het maar geen nandrolon is
pi_52313804
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ajax kan alleen zo groot worden als Real Madrid wanneer ze elk jaar de Champions League winnen de komende 10 jaar.
Zo groot als Real Madrid wordt geen enkele club zonder een Abramovic imho, maar je begrijpt mijn punt hopelijk wel? Als mensen met een talent als Sneijder toch iets minder snel voor het geld kiezen en iets meer voor hun hart, dan kan dat Ajax toch alleen maar ten goede komen?
pi_52313824
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zolang het maar geen nandrolon is
nee.. B.I.E.R.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:45:59 #246
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313833
Pizzakoppo ik vind je uitgangspunt prima en ik vind het ook bewonderenswaardig dat je voor je standpunt strijd, helaas is het echter niet zo reeel wat je allemaal zegt. Ik denk dat iedereen hier het graag anders zou zien, maar het is niet zo dat de romantiek nog heerst, nee, dat is het geld.
pi_52313843
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dan zijn ze nog afhankelijk van de Nederlandse competitie ivm tv gelden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52313846
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zo groot als Real Madrid wordt geen enkele club zonder een Abramovic imho, maar je begrijpt mijn punt hopelijk wel? Als mensen met een talent als Sneijder toch iets minder snel voor het geld kiezen en iets meer voor hun hart, dan kan dat Ajax toch alleen maar ten goede komen?
Klopt, maar mensen met hart voor Ajax zitten aan de andere kant van de lijnen.
pi_52313902
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
Pizzakoppo ik vind je uitgangspunt prima en ik vind het ook bewonderenswaardig dat je voor je standpunt strijd, helaas is het echter niet zo reeel wat je allemaal zegt. Ik denk dat iedereen hier het graag anders zou zien, maar het is niet zo dat de romantiek nog heerst, nee, dat is het geld.
Dat weet ik, money makes the world go around, en juist omdat ik blijf geloven in clubliefde laat ik mijn niet bedonderen door uitspraken als "ik blijf bij ajax" dat pik ik niet, en ik kan er geen fuck aan doen of Sneijder blijft of niet, maar mijn respect zou hij absoluut hebben als hij Real de vinger geeft en besluit écht bij Ajax te blijven!
pi_52313924
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Chivu het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen met hart voor Ajax zitten aan de andere kant van de lijnen.
Daar heb je denk ik gelijk in ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')