Dat maakt het nog niet beter..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bekend probleem...
nou doe er wat aan!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Dagonet het volgende:
Peugeot banner trekt te veel CPU
De Peugeot banner.
Die Peugeot banner he?
Die Peugeot banner... <-- huidige topic
[FO][BUG] browser gruwelijk traag door ads <-- topic in BUG
Google Ads op Fok! Forum #2
Take your pick.
yep, triest maar waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef McKillem het volgende:
Zou hierdoor mijn muziek haperen als ik op fok zit.
Blocken die specifieke banner zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet beter..
Zowzowquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blocken die specifieke banner zou ik zeggen.
Ik kan er niets aan doen en heb er net zoveel last van als jij.quote:
Heeft er natuurlijk geen fuck mee te makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Remzz het volgende:
Gezeik altijd, koop dan een nieuwe computer en niet een uit 2000. Ik heb nooit ergens last van gehad.
Anders lees je de topics en kom je genoeg mensen tegen met computers van vorige maand die het niet trekken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Remzz het volgende:
Gezeik altijd, koop dan een nieuwe computer en niet een uit 2000. Ik heb nooit ergens last van gehad.
Ja, ik zal een nieuwe laptop gaan kopen omdat hij overal nog heel goed geschikt voor is, behalve een gare banner op Fok!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Remzz het volgende:
Nee, allemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blocken die specifieke banner zou ik zeggen.
Niet direct zin om al dat geklaag te lezen, maar waar ligt het aan dan? Ik heb er zelf namelijk geen last van( heb niet een recente maar ook geen oude pc) maar wil wel graag weten waarmee mijn PC superieur isquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Anders lees je de topics en kom je genoeg mensen tegen met computers van vorige maand die het niet trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |