Echt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Athmozz het volgende:
Verder kijkt een kind bijna altijd uit voor het de baan op loopt,
Als een kind op de stoeprand staat moet je inderdaad goed uitkijken, maar dat geldt voor alle kleine straatjes in de stad hoor. Ik heb anders nog nooit een kind zomaar een gewestweg op zien lopen zonder kijken, konijnen & katten daarentegen wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt niet.
Da's nou juist één van de eerste dingen die je hier leert met rijles. Pas op als er kinderen op de stoep aan het spelen zijn, want die zijn vaak onvoorspelbaar en lopen tijdens het spel zonder kijken de straat op.
Ik ben niet links, en zeker geen homo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reed 50 op de teller, op een doorgaande grote weg. Die kat kwam 2 meter voor me de straat op rennen. Wat verwacht je, dat ik m'n superbolide om een boom krul voor een kat?
Waar jullie linkse homo's het idee vandaan halen dat ik te hard reed is me een raadsel.
Typisch iets voor linkse kattenliefhebbers om zo glashard te liegen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef McKillem het volgende:
Ik suggesteerde dat het zo zou kunnen kunnen zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef McKillem het volgende:
Als jij zo'n mogool bent die 40kmpu te hard ging, een beest aanrijd en dan nog niet eens het fatsoen hebt uit te zoeken van wie dat beest is vervloek ik jou.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef McKillem het volgende:
En ik ben ook een keer bijna een kat verloren omdat iemand het gaspedaal te dicht bij de carroserie had.
Als die gozer een normale snelheid had aangehouden was er niets aan het handje geweest.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef McKillem het volgende:
Dat is een snelheidsverschil van 60 kmpu.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef McKillem het volgende:
Dat ben ik ook niets, mits er conform de regelementen gereden wordt.
Maar deze kneus reed zowat het dubelle dat er op die weg is toegestaan. Dan mag je van mij toch echt dood omdat er dan meer oversteekt dat een paar katten...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef McKillem het volgende:
Ja, maar om dan bij de eigenaar van de kat aan te gaan kloppen omdat je schade hebt van een kat terwijl je zelf ongeveer 40 kilometer te hard ging vind ik echt stijlloos.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef McKillem het volgende:
Je snelheid maakt wel degelijk uit, want met 60 kilometer per uur slaat een kat nevernooit niet een gat in je bumper (het ergste wat er kan gebeuren bij het aanrijden van een kat).
Als je er zelf 40 kilometer bij tikt en dat wel een gat slaat doe je dat toch echt zelf.
Ik vind het eigenlijk logischer om huisdieren te ontwijken omdat een ree niet van een klein meisje van 8 kan zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik rem alleen voor wild mits het toe laat.
Voor katten dus niet. En mocht ik het bloed vinden van een kat op mijn bumper zodat ik deze moet schoonmaken, open ik ook een topic. Omdat iemand zijn kat niet binnen kon houden.
LEZEN is ook een vak he. Alleen de EERSTE reply komt neer op jou, en daar staat duiderlijk aan het begin ALS jij zo'n....quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typisch iets voor linkse kattenliefhebbers om zo glashard te liegen...
Ik heb alleen de eerste 50 reacties teruggezocht op jouw reacties. Je blaat een end weg en vervolgens beweer je met droge ogen dat je het 'slechts suggereerde'. Je enige argument is blaten over snelheid en dat ontkracht je vervolgens net zo hard weer? Flikker toch op, kneus. Je stigmatiserende reacties kan ik missen als kiespijn.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga je nu kansloos inspelen op het 'gevoel'? Misschien was deze kat wel van een kinderneuker die nu het leven niet meer ziet zitten, waardoor ik tientallen onschuldige kinderen heb gered van verkrachting...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef McKillem het volgende:
omdat een ree niet van een klein meisje van 8 kan zijn.
Vooral als ik zeg: "Je enige argument is snelheid."quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef McKillem het volgende:
LEZEN is ook een vak he.
Klopt, maar over een kat rijden is niet echt erg als chauffeur dan, je gaat hoogstens wat plastiekschade hebben aan je wagen. Daarvoor uitwijken en een slip riskeren is dus de niet de moeite, en met remmen + claxonneren zijn die beesten normaal direct weg. Als ze zodanig snel aankwamen dat je niet eens de tijd hebt om te claxonneren / je rem aan te raken, dan kan je er gewoon niets aan doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef McKillem het volgende:
Ik vind het eigenlijk logischer om huisdieren te ontwijken omdat een ree niet van een klein meisje van 8 kan zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Kreator het volgende:
Misschien was deze kat wel van een kinderneuker die nu het leven niet meer ziet zitten, waardoor ik tientallen onschuldige kinderen heb gered van verkrachting...
Ten eerste is de vuurwerkfabriek weg, omdat deze ontploft is. Ten tweede zijn daar 20 doden bij gevallen, maar dat is zeker niet zo erg als een gewonde kat hè? Ten derde, als je niet weet hoe je avi-3 niveau woorden als provoceren schrijft, gebruik dan gewoon wat eenvoudiger woorden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef redzet het volgende:
Je doet het om te provenseren
Goed antwoordquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ten eerste is de vuurwerkfabriek weg, omdat deze ontploft is. Ten tweede zijn daar 20 doden bij gevallen, maar dat is zeker niet zo erg als een gewonde kat hè? Ten derde, als je niet weet hoe je avi-3 niveau woorden als provoceren schrijft, gebruik dan gewoon wat eenvoudiger woorden.
stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral als ik zeg: "Je enige argument is snelheid."
Ik zei nergens dat je télkens mij bedoelt. Ik geef alleen wat voorbeelden van hoe kansloos stigmatiserend je bezig bent.
Komaan. 110 waar je 70 mag = snelheidsduivel? Dat is gewoon iets sneller, helemaal geen snelheidsduivel nog.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef McKillem het volgende:
Als jij het onterecht vind dat ik snelheidsduivels de grond in boor zegt dat meer over jou dan mij.
40km te hard is zeker niet gering te noemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Komaan. 110 waar je 70 mag = snelheidsduivel? Dat is gewoon iets sneller, helemaal geen snelheidsduivel nog.
Het is dat er Man in je profiel staat, anders zou ik zweren dat je een wijf bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ten onrechte als zeer negatief kenmerken => brandmerken
Dat je het even weet.
Als jij het onterecht vind dat ik snelheidsduivels de grond in boor zegt dat meer over jou dan mij.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is dat er Man in je profiel staat, anders zou ik zweren dat je een wijf bent.
Goh, dat is nou een opmerking die ik nog nooit gehoord heb.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is dat er Man in je profiel staat, anders zou ik zweren dat je een wijf bent.
Nou, dat zegt dan toch wel wat hè. Al eens nagedacht over een operatie?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Goh, dat is nou een opmerking die ik nog nooit gehoord heb.
Net alsof het nodig is om je fobo te checken om te kijken wie je bent.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zegt dan toch wel wat hè. Al eens nagedacht over een operatie?
Maarre, ik ging bijna zweren dat je iets over mijn uiterlijk ging zeggen, bereid ik me mentaal voor, doe je het niet.
Laatste Voyeur McKillem
Ik vind het triest mensen op iets als uiterlijk te pakken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zegt dan toch wel wat hè. Al eens nagedacht over een operatie?
Maarre, ik ging bijna zweren dat je iets over mijn uiterlijk ging zeggen, bereid ik me mentaal voor, doe je het niet.
Laatste Voyeur McKillem
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon lachen om je 'grote bek' en je 'ego', terwijl je foto bewijst dat je gewoon een dikke kneus bent die zich in het echte leven moet verontschuldigen voor het vervuilen van de horizon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |