Dit is er dan weer over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef hamkaastosti het volgende:
hmm.. ik ga hier in de buurt gratis kittens ophalen en dan gooi ik ze van het viaduct voor passerende auto's
gratis vermaak
Wel jammer dat er geen mods zijn die gaan staken na je briljante topic hé?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:44 schreef Kreator het volgende:
Viel nog best tegen om die stukjes bot van m'n bumper te schrapen gistermiddag.
Je maakt me zo bang met deze uitspraakquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef Michellll het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens voor mijn auto hebben en nee ik zal geen poging wagen om te remmen
Kansloos? Het is een goed topic. Ik kan me prima vinden in TS.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen mods zijn die gaan staken na je briljante topic hé?
Maar gelukkig zwengel je je kansloze topic nog ff aan. Gratis vermaak.
Liever een kansloos topic, dan een kansloos levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef bleiblei het volgende:
Wel jammer dat er geen mods zijn die gaan staken na je briljante topic hé?
Maar gelukkig zwengel je je kansloze topic nog ff aan. Gratis vermaak.
Domme eigenaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef SlimShady het volgende:
arme poes.
Hou je huisdier dan ook in huis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef Ziewoarut het volgende:
Wel stoer van je hoor! En we hebben de grap wel door van: 'een beetje bloed op mijn auto vind ik erger dan dat ik iemands huisdier heb overreden!'
![]()
Eensch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Taurus het volgende:
Wat een onwijs triest topicEn alle dierenliefhebbers die er zo panisch op reageren zijn ook triest, je ziet toch met wat voor doel dit topic is aangemaakt: domweg provoceren. Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
De oerdrift van dat soort mannen komt nog wel 's naar boven, uit zich in stoer doen en met 'n grote bek vertellen wat ze allemaal wel niet hebben aangericht en durven omdat hun emotionele kant zogenaamd zo weinig plek inneemt in die holbewonerhersens van ze. Zo sneu. Men zou medelijden moeten hebben met de poster van dat kneuzige verhaal in de OP, en niet omdat z'n bumper smerig is.
het gaat er niet over dat er geen poging gedaan wordt om te remmen, gewoon om de afhandeling achteraf. Bij een mens stap je uiteraard uit (probeer je zelfs ten allen koste te ontwijken, dat doe je bij een dier al niet), maar dat is iets anders.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef Michellll het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens voor mijn auto hebben en nee ik zal geen poging wagen om te remmen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:56 schreef hamkaastosti het volgende:
jammer dat je de kat niet terugvond. Zou een mooie trofee voor op de hoedenplank zijn
Justice!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef hamkaastosti het volgende:
week later had ie een haas voor de andere kant van z'n bumper
Ja joh, het was een keuze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:41 schreef roffelpantoffel het volgende:
dierenbeul!
Weet je wat stijlloos is: een kat buiten laten lopen terwijl je haar als huisdier neemt..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, maar om dan bij de eigenaar van de kat aan te gaan kloppen omdat je schade hebt van een kat terwijl je zelf ongeveer 40 kilometer te hard ging vind ik echt stijlloos.
Wat denk je van ontsnappen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Weet je wat stijlloos is: een kat buiten laten lopen terwijl je haar als huisdier neemt..
OMG! Je weet toch ook dat je kind eens aangereden kan worden... Houdt je die dan ook soms binnen? Je KAN de meeste katten niet binnenhouden want het zijn buitendieren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het nut voor er een topic over te openen zie ik ook niet in, evenals ik het inzie waarom ik het erg vind dat een kat doodgereden is.
Als je een kat hebt weet je dat het kan gebeuren; kan je er niet mee leven dat ze eens niet meer terugkomt dan houd je ze binnen.
Dankzij mensen met dit soort posts, verstand en manier van denken gaat de wereld ten onder...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus dat beest leefde nog? Jammer. Katten zijn kut, evenals de lakse, nonchalante mongolen die zichzelf de eigenaars daarvan noemen.
Vooral niet doen als je daar mee het leven van het beestje nog kan redden. Stel het was niet eens eens zo gewond ben je gewoon EXPRES over het dier heen gereden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vorig jaar een konijn aangereden. In me achteruit spiegel zag ik het beest nog liggen op de weg. Ben achteruit gereden en heb er nog een keer overheen gereden zodat ik zeker weet dat het beest niet lijdt.
En dat zou ik ook doen met een kat.
Wat ik niet zou doen is uitstappen, in tranen raken om het beestje en in paniek naar de dierenarts brengen.![]()
een kind is iets anders. Verder kijkt een kind bijna altijd uit voor het de baan op loopt, en als het dat niet doet zal dat niet op een snelweg / N-baan zijn / temidden van de nacht zijn. Verder vallen kinderen ook meer op, en als je een kind de baan op ziet lopen sla je desnoods je stuur om als je weet dat je niet tijdig stil kan staan. Voor een dier zou ik nooit mijn stuur omslaan met het risico om er zelf nog meer aan over te houden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
OMG! Je weet toch ook dat je kind eens aangereden kan worden... Houdt je die dan ook soms binnen? Je KAN de meeste katten niet binnenhouden want het zijn buitendieren.
De maatschappij heeft véél meer te leiden onder slecht opgevoede jeugd die niet weet wat normaal en abnormaal gedrag is, dan onder die paar konijnen/katten/honden die onder de wielen van een auto terecht komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dankzij mensen met dit soort posts, verstand en manier van denken gaat de wereld ten onder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |