abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:25:54 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315135
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Jarno het volgende:
Wat was de afkomst van de kat?
Hij was pikzwart.
pi_52315175
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Jarno het volgende:
Wat was de afkomst van de kat?

"Als ze een hoofddoekje om had is het niet erg."
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:26:49 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315179
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Nogsteeds boos over de groetjes?
Nee, ik moet gewoon lachen om je 'grote bek' en je 'ego', terwijl je foto bewijst dat je gewoon een dikke kneus bent die zich in het echte leven moet verontschuldigen voor het vervuilen van de horizon.
pi_52315216
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

"Als ze een hoofddoekje om had is het niet erg."
Nuja, het zijn natuurlijk wél altijd dezelfde.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:15 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315348
De kat kwam wel van links, J:.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:08:30 #81
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52316507
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Audi R8. Toen ik wakker werd bleek het een golf 3
Ik reed laatst een S8! Toen ik wakker werd zat ik naast mohamed in een witte golf V op een plasticken achterbank
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52317019
geen kudos voor jou
pi_52317811
Dus dat beest leefde nog? Jammer. Katten zijn kut, evenals de lakse, nonchalante mongolen die zichzelf de eigenaars daarvan noemen.
pi_52322143
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus dat beest leefde nog? Jammer. Katten zijn kut, evenals de lakse, nonchalante mongolen die zichzelf de eigenaars daarvan noemen.
Katten zijn lief.
En ik ben een lakse nonchalante mongool.

Heb jij huisdieren?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:36:14 #85
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52322328
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is jouw leven?

Ik baal er nog steeds van dat je ouders niet op de hoogte waren van de mogelijkheden om achtergestelde kasplantjes als jou te aborteren, om zodoende voldoende geëvolueerde mensen meer zuurstof te gunnen.
Hmmm... matige poging tot het evenaren van Armageddon's kwaliteits flames .
pi_52323097
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef Dalamar het volgende:
Heb jij huisdieren?
Ja, en die blijven lekker binnen zodat niemand d'r last van heeft.
pi_52323369
Katten zijn huisdieren. Tenzij je op een boerderij woont met een groot erf. Dan kun je het best buiten laten lopen.

Zijn er ook stickers verkrijgbaar: ik rem niet voor katten?
pi_52323625
Wat een onwijs triest topic En alle dierenliefhebbers die er zo panisch op reageren zijn ook triest, je ziet toch met wat voor doel dit topic is aangemaakt: domweg provoceren. Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
De oerdrift van dat soort mannen komt nog wel 's naar boven, uit zich in stoer doen en met 'n grote bek vertellen wat ze allemaal wel niet hebben aangericht en durven omdat hun emotionele kant zogenaamd zo weinig plek inneemt in die holbewonerhersens van ze. Zo sneu. Men zou medelijden moeten hebben met de poster van dat kneuzige verhaal in de OP, en niet omdat z'n bumper smerig is.
pi_52323774
hilarisch topic zeg. maar goed met een ts met hersenkanker moet het ook wel lachen worden natuurlijk.
underground forever baby
pi_52323781
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Taurus het volgende:
Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
Het is toch maar een dier. Als het er nu ligt te creperen zou ik het wel erg vinden voor dat beest (maar niet in die mate dat ik er een kwartier later nog aan denk), maar als het op slag dood is maakt me dat juist niets uit. Het enige wat je dan hoopt is dat het niet van een kind is die er weken over gaat inzitten, maar om het beest zelf?

Ik vind het best hypocriet om over dergelijke zaken te jammeren, aangezien het vlees dat op je bord komt ook van dieren afkomstig is, die vaak meer afgezien hebben dan een aangereden kat.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52323799
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Taurus het volgende:
Wat een onwijs triest topic En alle dierenliefhebbers die er zo panisch op reageren zijn ook triest, je ziet toch met wat voor doel dit topic is aangemaakt: domweg provoceren. Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
De oerdrift van dat soort mannen komt nog wel 's naar boven, uit zich in stoer doen en met 'n grote bek vertellen wat ze allemaal wel niet hebben aangericht en durven omdat hun emotionele kant zogenaamd zo weinig plek inneemt in die holbewonerhersens van ze. Zo sneu. Men zou medelijden moeten hebben met de poster van dat kneuzige verhaal in de OP, en niet omdat z'n bumper smerig is.
Vorig jaar een konijn aangereden. In me achteruit spiegel zag ik het beest nog liggen op de weg. Ben achteruit gereden en heb er nog een keer overheen gereden zodat ik zeker weet dat het beest niet lijdt.

En dat zou ik ook doen met een kat.

Wat ik niet zou doen is uitstappen, in tranen raken om het beestje en in paniek naar de dierenarts brengen.
pi_52323860
verkapt laat hier zien dat je stoer bent en niet om dieren geeft topic. zinloze kneuzen.
underground forever baby
pi_52323903
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef Laton het volgende:
verkapt laat hier zien dat je stoer bent en niet om dieren geeft topic. zinloze kneuzen.
waarom ben je stoer als je niet om dieren geeft? De ene persoon reageert gewoon emotioneler dan de andere, en bij sommigen zijn die emotionele reacties zodanig goed onderdrukt dat ze er niet eens last meer van hebben.

Ik zou zelf geen dier opzettelijk doden, maar als het per ongeluk gebeurd kan me dat gewoon niet schelen. Ze noemen het daarvoor ook een ongeluk...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52323923
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef Laton het volgende:
Ik geef om dieren. Ik geef niet om dieren die op straat worden los gelaten in woonwijken door eigenaren. Zinloze kneuzen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:50:39 #95
36431 bleiblei
pi_52323937
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Vorig jaar een konijn aangereden. In me achteruit spiegel zag ik het beest nog liggen op de weg. Ben achteruit gereden en heb er nog een keer overheen gereden zodat ik zeker weet dat het beest niet lijdt.

En dat zou ik ook doen met een kat.

Wat ik niet zou doen is uitstappen, in tranen raken om het beestje en in paniek naar de dierenarts brengen.
Dat is ook vrij extreem, misschien raak je het beest net zo dattie een gebroken poot heeft, rij je der nog een keer overheen .
pi_52323951
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Athmozz het volgende:

[..]

waarom ben je stoer als je niet om dieren geeft? De ene persoon reageert gewoon emotioneler dan de andere, en bij sommigen zijn die emotionele reacties zodanig goed onderdrukt dat ze er niet eens last meer van hebben.

Ik zou zelf geen dier opzettelijk doden, maar als het per ongeluk gebeurd kan me dat gewoon niet schelen. Ze noemen het daarvoor ook een ongeluk...
en jou daarvoor ook een hork
underground forever baby
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:51:35 #97
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52323959
Zo stoer en mannelijk he, al die "kijk mij eens weinig gevoel tonen" praat
zzz
pi_52324086
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is ook vrij extreem, misschien raak je het beest net zo dattie een gebroken poot heeft, rij je der nog een keer overheen .
Een beest met een gebroken poot blijft niet liggen op de weg prutser .

En een beest met een gebroken poot zal niet lang leven in de natuur. Survival of the fittest je weets.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:01:00 #99
36431 bleiblei
pi_52324203
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een beest met een gebroken poot blijft niet liggen op de weg prutser .

En een beest met een gebroken poot zal niet lang leven in de natuur. Survival of the fittest je weets.
In NL leven niet veel katten in de natuur . Die komen vanzelf weer bij een baasje uit die het beest naar de dierenarts brengt.
Een beest met een gebroken poot kan best blijven liggen, prutser.
pi_52324258
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Het is toch maar een dier. Als het er nu ligt te creperen zou ik het wel erg vinden voor dat beest (maar niet in die mate dat ik er een kwartier later nog aan denk), maar als het op slag dood is maakt me dat juist niets uit. Het enige wat je dan hoopt is dat het niet van een kind is die er weken over gaat inzitten, maar om het beest zelf?

Ik vind het best hypocriet om over dergelijke zaken te jammeren, aangezien het vlees dat op je bord komt ook van dieren afkomstig is, die vaak meer afgezien hebben dan een aangereden kat.
Dat is ook hypocriet, maar niet alle hypocrisie is slecht en met name: niet alle hypocrisie is onbegrijpelijk. Lijden zien of het zelf aanrichten is iets anders dan slechts het gevolg daarvan onder ogen komen (een gebakken hamburger of een leren tas). Los daarvan, als ik 'n zelf geslachte kip heb gegeten ga ik hier niet trots lopen verkondigen dat 't dier allemaal bloedvlekken op m'n vloer heeft gemaakt en dat ik daar ontzettend van baal, je weet wat voor reacties je daar op krijgt en dat is dan ook het enige nut van zo'n topic. Je weet dat de halve wereld naar jouw visie hypocriet is in dit soort zaken en het dus erg vindt als er een kat is aangereden (ook verschil: een kat is een huisdier, een koe niet), dus ga je maar keihard roepen dat jij het totaal niet erg vindt van de kat maar eerder van je bumper.

Sneu dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')