http://www.fnvbondgenoten(...)n/leden_stemmen_in_/quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:02 schreef -Sum- het volgende:
ik ben er helemaal uit, zo tijdens de vakantie, hebben we nog nieuws?
en hoe is het nou met die CAO onderhandelingen afgelopen, hebben we al opslag?
de winkel sluit zaterdag om 19.00 (ma t/m do om 20.00, vrijdag om 21.00) maar om 19.35 waren we pas klaar met alle koppen opbouwen en daarna hebben we er ook nog 1 gedronken, dus dan is het zo 20.15quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:07 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kwat over 8? Hoe laat sluiten jullie dan![]()
ik weet het ook niet zo precies meerquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef booo het volgende:
Wat houden de Filmweken in als ik vragen mag? Toch geen zegeltjes of zo he?
Bij iedere 20 euro krijgt de klant een coupon die ze bij de bioscoop kunnen inleveren voor een gratis 2e kaartje voor dezelfde voorstelling.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef booo het volgende:
Wat houden de Filmweken in als ik vragen mag? Toch geen zegeltjes of zo he?
*kuch*quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:04 schreef Brammie1 het volgende:
ma-vr 06:30-24:00, za 07:00-24:00, zo 08:00-24:00
beat that
is je baas al terug dat je weet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef chatgek het volgende:
Nou.... morgen maar weer beginnen na mijn vakantie
Voor dat ik weg ging had hij nog een week of drie dacht ik... nu nog 1,5 week denk ik... (maar ik kan niets zeker zeggen)quote:
zolang hij niet allemaal muntjes van 5 cent wou, zou het eventueel nog wel kunnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:08 schreef Brammie1 het volgende:
gister een klant die vroeg of hij een briefje van 50 kon wisselen naar munten, nou wat denk je zelf
tuurlijk kan het, maar 't mag niet. Toen ik nee zei, wou hij gelijk dat ik de manager erbij haalde. Het kaderlid die aanwezig was zei ook nee tegen hem. Toen begon hij dat we toch meerdere kassalades hadden en dat we dus best konden wisselen enzovoort. Hij is met z'n briefje van 50 weer weggegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zolang hij niet allemaal muntjes van 5 cent wou, zou het eventueel nog wel kunnen![]()
![]()
denk dat ik ook wel zou zeggen dat ik daar niet aan ga beginnen, omdat ik te veels te weinig kleingeld heb!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
tuurlijk kan het, maar 't mag niet. Toen ik nee zei, wou hij gelijk dat ik de manager erbij haalde. Het kaderlid die aanwezig was zei ook nee tegen hem. Toen begon hij dat we toch meerdere kassalades hadden en dat we dus best konden wisselen enzovoort. Hij is met z'n briefje van 50 weer weggegaan.
Ik gok zo dat er bij jullie voor de deur ook niet tien treinkaartjesautomaten voor de deur staan die alleen muntgeld accepteren en geen papier. Als wij wél zouden wisselen, dan kunnen we een eigen Rijksmunt beginnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik ook wel zou zeggen dat ik daar niet aan ga beginnen, omdat ik te veels te weinig kleingeld heb!!
dichtsbijzijnde station is 15 km. wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er bij jullie voor de deur ook niet tien treinkaartjesautomaten voor de deur staan die alleen muntgeld accepteren en geen papier.
Volgens mij kwam hij op eigen initiatiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er bij jullie voor de deur ook niet tien treinkaartjesautomaten voor de deur staan die alleen muntgeld accepteren en geen papier. Als wij wél zouden wisselen, dan kunnen we een eigen Rijksmunt beginnen.
O ja, Brammie1... Die kerel was toch niet door NS-personeel de winkel ingestuurd om te wisselen hè...
ik heb dat toen ook ooit 1 keer mogen doen, was ik best lang mee bezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef waterreus23 het volgende:
volgende week mag ik de suikerwerk (snoep) worp gaan doen. 2 uur per meter en we hebben in de XL 12 meter dus ... ... .... 24 uur lang worpen
hai, halloquote:
Wat ga je in Groningen doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hai, hallo
vanmorgen was slaapverwekkend rustig, ondanks dat er markt was, we hadden al onze klusjes al afvanmiddag was het ineens superdruk, en hadden we geen tijd meer, terwijl we wel weer klusjes hadden
morgen een korte dag, 9 tot 13 en daarna met de trein richting Groningen
m'n vriendin heeft nu introductie week van de universteit daar en sinds gisteren heeft ze haar eigen kamer, helemaal ingericht en al... en aangezien ik morgen om 13.00 vrij ben en vrijdag om 12.00 moet werken, ga ik naar Groningen en blijf ik daar een nachtje slapenquote:
Tofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft nu introductie week van de universteit daar en sinds gisteren heeft ze haar eigen kamer, helemaal ingericht en al... en aangezien ik morgen om 13.00 vrij ben en vrijdag om 12.00 moet werken, ga ik naar Groningen en blijf ik daar een nachtje slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |