Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.
waar vallen eigenlijk de meeste doden? Een kopstaart op het linkervak kan volgens mij nog best goed aflopen als je snel met je zijkant in de vangrail zit & niet wegslaat, een vrachtwagen over je lijkt me pijnlijk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef JF_ het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)
ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhhquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:50 schreef Devilnl het volgende:
ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhh
enn kost 131~ euro
heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)
haal die stinger vanonder je motorkapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)
Schijnt niet in je ogen en je ziet er meer door. Alleen jammer dat je ze niet mag gebruiken met zicht van 100+meter..quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |