Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins leuk/intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef AtheistArmy het volgende:
Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
Fijn voor jequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
Zulke mogen ze van mij direct tegen de muur zetten.. GEGEN DIE MAUER..!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
wat hij zegt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
Daar zit nog logica in hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Jij hebt geen achteruitkijkspiegel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er vervelend aan als je achter hem zit?
Dan schijnt ie toch niet op jouw?
Ik kreeg een ban voor die opmerking.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
idem!!!!quote:
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef DropjesLover het volgende:
gewoon gas terug nemen, hem langs laten, er zelf achter gaan rijden met groot licht![]()
Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?quote:
En jij ververolgens een boete krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegels
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef netnord het volgende:
[..]
En jij ververolgens een boete krijgen![]()
jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?quote:
Ik ben 18 jaar, dus ik zou wel balen van 250 euro boetequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |